Naslovna > Vijesti > Novi logo i novi slogan

Kia Motors

Novi logo i novi slogan

Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simboliziraju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. Sa predstavljanjem novog loga Kia pokazuje ozbiljne ambicije sa promjenom gotovo svih vidika poslovanja…

Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrijednostima koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručan potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu predanost omogućavanju inspirirajućih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouvjerenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunski kvalitet koji Kia pruža svim svojim klijentima.

 

 


"Kijin novi logo predstavlja predanost brenda da postane ikona promjena i inovacija", rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsjednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. "Automobilska industrija trenutno se suočava s brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno učestvuje i prilagođava se tim promjenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspirišemo klijente kada njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše uposlenike kako bi se mogli uhvatiti u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promjena."

 


Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog šou-a na nebu iznad korejskog grada Incheon. Čak 303 dronova ispalilo je na stotine vatrometa u sinhroniziranom umjetničkom nastupu kako bi proslavili Kijin novi početak. Time su postavili novi Guinnessov svjetski rekord sa najviše bespilotnih letjelica koje su istovremeno izvele vatromet.
Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspiriše) koji će zamijeniti dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja). Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvata namjenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia biće predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održati 15. januara, a koji će biti emitovan na Kijinom globalnom YouTube kanalu.
Lansiranje novog logotipa slijedi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Zbog toga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovu potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.

Datum objave: 08/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook