Naslovna > Automobili > Fiat > Doblo > Novi modeli na poznatim Stellantisovim platformama

Fiat Doblo i e-Doblo

Novi modeli na poznatim Stellantisovim platformama

Novi Fiat Doblo i e-Doblo proizvodiće se u fabrici Stellantis u Vigu, Španija, pored njihove braće i sestara. Sa novim e-Doblo / Doblo, Fiat Professional ima čitav asortiman zasnovan na Stellantis osnovama, uključujući Ulysse / Scudo srednje veličine i veliki Ducato...

Fiat je lansirao potpuno novu treću generaciju modela Doblo i potpuno električni kompaktni kombi e-Doblo, koji dolaze u LCV i MPV varijantama i predstavljaju preimenovane verzije drugih modela Stellantis, odnosno Citroena Berlinga, Peugeota Riftera i Opela Combo Life-a. Počevši od dizajna eksterijera, e-Doblo se razlikuje zahvaljujući elegantnoj prednjoj rešetki sa hromiranim detaljima i natpisima Fiat ispod. Ostatak lica je pozajmljen iz LCV varijante Citroen Berlinga, uključujući svjetla i neobojen plastični prednji branik. Ostatak karoserije je identičan kao kod njegove „braće i sestara“, osim Fiat i e-Doblo oznaka na vratima prtljažnika.

 

 

 


Ista tema se nastavlja unutar kabine gdje je Fiat oznaka na volanu jedini način na koji možete reći da ne vozite Berlingo. MPV dolazi sa digitalnom instrument tablom i 8-inčnim infotainment ekranom osjetljivim na dodir, sa opcionim head-up ekranom i 5-inčnim digitalnim retrovizorom. Opcioni Magic Top donosi više svjetla u kabinu s dodatnim pretincima za odlaganje ličnih stvari. e-Doblo ima pet pojedinačnih sjedišta i opcioni Magic Window koji omogućava da se zadnje vjetrobransko staklo otvara odvojeno od vrata prtljažnika. Sigurnosna oprema može uključivati do 17 ADAS-a, koji su prisutni i na LCV varijanti. Potonji takođe ima Grip Control System za bolju vuču na klizavim površinama.

 


Doblo kombi je identičan putničkoj verziji, iako su bočni prozori zamijenjeni panelima i nedostaju mu fensi točkovi. Za razliku od MPV-a koji dolazi samo u obliku karoserije s kratkim međuosovinskim razmakom, pet sjedišta, LCV je takođe dostupan u formatu sa dugim međuosovinskim rastojanjem i u tri različita aranžmana (kombi, kabina za posadu, kombi) fokusirana na praktičnost i maksimiziranje tovarnog prostora. Nosivost je do 800 kg za električnu verziju i do 1.000 kg za modele sa motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Teretni prostor može primiti do dvije europalete sa maksimalnom zapreminom od 4,4 kubna metra u Doblo dugom međuosovinskom razmaku, što je nešto manje od 5 kubnih metara prethodne generacije Doblo XL. Za transport dužih predmeta postoji klizna pregrada. U e-Doblo kombiju, funkcija Magic Plug omogućava bateriji da napaja uređaje ili alate.

 

 

Kao i kod cijele flote Stellantis MPV vozila u Evropi, putnička verzija je dostupna isključivo u potpuno električnom obliku. e-Doblo je opremljen jednim prednjim električnim motorom koji proizvodi 134 KS  i 260 Nm obrtnog momenta i baterijom od 50 kWh. Dakle, e-Doblo ima više od 280 km dometa u WLTP ciklusu i podržava brzo punjenje do 100 kW (80% za 30 minuta), dok mu je najveća brzina elektronski ograničena na 130 km/h.

 

 

 

Osim potpuno električnog pogona, Doblo kombi (LCV) je dostupan i sa benzinskim i dizel motorima. Konkretnije, asortiman uključuje 1,5-litarski turbodizel koji proizvodi 99 KS ili 128 KS, i 1,2-litarski benzinac sa turbo punjenjem koji proizvodi 109 KS. Snaga se prenosi na prednju osovinu preko ručnog mjenjača, dok najsnažniji dizel takođe ima opciju osmostepenog automatika.

Datum objave: 07/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook