Naslovna > Automobili > Kia > K900 > Odličan kvalitet

Novitet – Kia K900

Odličan kvalitet

Reprezentativni korejski model je Kia sa primarnim zadnjim pogonom, koja motorima, izvedbom i luksuzom puca na sam vrh premium klase...

 

Na posljednjem Sajmu automobila u Los Angelesu jedna od najzanimljivijih premijera desila se na izložbenom prostoru Kije. Razlog je predstavljanje automobila za koji će neki reći da mnogo podsjeća na BMW, a drugi u njemu vide malo i  Jaguara. Kako god, radi se o Kijinoj limuzini nazvanoj K900, koja u suštini podsjeća na Cadenzu, a zapravo je pandan sestrinskom Equsu iz Hyundaija. Ono po čemu je ovaj automobil poseban je njegov stražnji pogon i zbog toga će ući u historiju kao prvi Kijin automobil, čija se snaga isporučuje na zadnju osovinu. 

 

 

Model K900 je opremljen potpuno novim V8 agregatom od 5 litara zapremine, načinjenim od lakih legura sa tehnologijom promjenljivog otvaranja i zatvaranja ventila i sistemom direktnog ubrizgavanja. 420 KS iz ovog agregata se na zadnju osovinu prenosi preko osmostepenog automatskog mjenjača, koji se može podesiti u tri moda rada: Eco, Sport i Normal. Osim petolitarskog V8 agregata, K900 će se kupcima nuditi i u kombinaciji sa 3,6-litarskim V6 agregatom sa 311 KS. U zavisnosti kojim agregatom je opremljen, Kijina limuzina će imati 18 ili 19-inčne točkove. Ako je ispod poklopca veći agregat, onda su i točkovi veći, dok će u slučaju V6 agregata pneumatici biti postavljeni na 18 – inčne točkove. Cjelokupna pojava ovog vozila odiše elegancijom i mekanim linijima, sa prepoznatljivim elementima za Kiju, kao što je prednja maska. Ono što je posebno na ovom vozilu su njegove raskošne dimenzije, pa K900 ima čak 3.045 mm međuosovinsko rastojanje, što bi trebalo garantovati izuzetno udobnu i ugodnu vožnju, ćemu će doprinijeti i potpuno nezavisno prednje i zadnje vješanje.

 

 

Unutrašnjost donosi vrhunski luksuz i iznadprosječan kvalitet, pa ima smisla kada iz Kije kažu da ovim automobilom žele konkurisati kraljici luksuza, Mercedesovoj S-klasi. Vozačevo sjedište, opremljeno u najfiniju kožu podešava se u 16 različitih smjerova, a uz njega dolazi naslon za ruku i masaža sa lumbalnom podrškom. Ispod panoramskog krova krije se obilje tehnoloških novotarija rezervisanih za najskuplje modele. Tako je K900 opremljen TFT monitorom od 12 inča i audio sistemom sa 17 zvučnika i 12 pojačala, čija je ukupna snaga 900 W (vati). Tu su i brojni sistemi koji pomažu sigurnost u vožnji, kao što su Blind Spot Detection System, koji nadzire mrtvi ugao i Lane Departure Warning System, koji vozača upozorava u slučaju napuštanja kolovozne trake. Ono po čemu će ovaj automobil biti upamćen jeste i head up displej, koji se kao opcija prvi put našao u nekom Kijinom automobilu. K900 će se uskoro naći u američkim prodajnim salonima, čime će KIA proslaviti svoje 20-godišnje prisustvo na ovom tržištu. Tačne cijene za ovaj automobil još uvijek nisu poznate, no početni model bi trebao startovati od 50.000 dolara pa naviše. Komercijalizacija K900 na evropskom tržištu još uvijek nije potvrđena.  

Datum objave: 05/02/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook