Naslovna > Automobili > Audi > A4 > Odmjeren redizajn bez tehnoloških promjena
FOTO GALERIJA (2)

Audi A4

Odmjeren redizajn bez tehnoloških promjena

Sve prethodne četiri generacije A4 modela sa redizajnom su prolazile kroz primjetne dizajnerske promjene. Kod pete je to svedeno na minimum, jer su i Audi, a i kupci veoma zadovoljni originalom iz 2015. godine...

Nakon što je Mercedes redizajnirao C-Klasu, a BMW potvrdio da će u oktobru na sajmu automobila u Parizu predstaviti potpuno novu generaciju Serije 3, Audi je odlučio dizajnerski i tehnološki osvježiti aktuelnu „četvorku“ koja je već tri godine na tržištu. Nakon odlične 2016. godine kada je „četvorka“ u Evropi prodata u 162.655 primjeraka, prošle godine je uslijedio osjetan pad prodaje od čak 10%. Mada je to alarmantan podatak, u Audiju smatraju da su njihovi dosadašnji kupci A4 modela ipak ostali unutar grupacije, odnosno da su se preorijentisali na neki od njegovih novih SUV-ova iz Q serije, limuzinski A3 ili neki od A5 modela. S obzirom da dosadašnji kupci nisu imali primjedbi na izgled „četvorke“ dizajnerske korekcije su minimalne. U Audiju ističu da su blago promijenili izgled prednjeg i zadnjeg branika kako bi dodatno naglasili sportski karakter A4 modela, odnosno da je raznovrsna gama aluminijumskih naplataka u rasponu 16 do 19 inča proširena sa modernije stilizovanim modelima. Kao i do sada sportski detalji biće najizraženiji na S-Line modelima, koji su vizuelno nešto dinamičniji i atraktivniji od standardnih.

Kod novog S-Line modela uočljivi su kontrastni crni okvir maske hladnjaka, poklopci retrovizora, ukrasna lajsna oko okvira prozora na vratima, te spojleri na pragovima i poklopcu prtljažnika. Podsjećamo da je maska kod S-Line modela iz 2015. godine bila u sjajnom, hromiranom izdanju, a u istom stilu su ukrašeni i prozorski okviri. Hrom je „protjeran“ iza bočnih dijelova prednjeg branika u kojima su kao i do sada smješteni radari za nadzor puta ispred vozila. Kućište retrovizora je do sada bilo u boji karoserije, kao uostalom i spojleri na pragovima i poklopcu prtljažnika. LED svjetla su u potpunosti zadržala dosadašnju formu i grafiku, pa će samo istinski ljubitelji „četvorke“ moći razlikovati redizajnirani model od originala. Jedan od upečtljivijih znakova raspoznavanja biće i oblik zadnjeg branika čija bočna reflektujuća katadioptera su međusobno spojena nelakiranom plastičnom imitacijom saća. Sa redizajnom je izmijenjen i donji dio branika, u kojem se umjesto dosadašnjih ovalnih nalaze četverougaoni izduvni otvori, a u bogatijim paketima opreme i hromirana lajsna. Dio sa stilizovanim „difuzorom“ vazduha je uži nego do sada. U S-Line paketu dostupna je i ekskluzivna „turbo plava“ boja, koja neodoljivo podsjeća na Audijevu sportsku RS4 seriju. Sportski duh u ovom paketu je naglašen sa jedinstvenim 19-inčnim alu naplacima, kroz koje se naziru specijalna crvena kočiona kliješta. Od pogleda posmatrača sakriveno je sportsko vješanje, koje S-Line modele dodatno distancira od serijskih i čini ih dinamičnijim i zabavnijim u vožnji. Treba dodati da u S-Line opremi serijski dolaze LED glavna svjetla.


Kada je riječ o enterijeru Audi je u potpunosti zadovoljan stilskim rješenjima koja su ponuđena 2015. godine, tako pa su promjene u kabini minimalne. Kod redizajniranog modela u prvom planu je S-Line model, koji donosi kombinaciju osnovne crne plastike i aluminijumskih umetaka, obogaćenih hromiranim detaljima. Instrument tabla je digitalna, a centralnim grebenom dominira izdvojeni na dodir osjetljivi ekran MMI multimedije, kojom se može upravljati i putem okruglog kontrolora i pomoćnih komandi pozicioniranih ispred ručice mjenjača. U standardnoj S-Line opremi su i sportski profilisana kožno-platnena sjedišta, koja se opciono mogu dobiti u potpunosti sa kožnom oblogom u magna crvenoj i još nekim bojama. Audi je za sada potvrdio da će prodaja redizajniranog A4 na tržištu Njemačke startovati u trećem kvartalu 2018. godine po minimalno korigovanim cijenama.

 

 

MOTORI
Mada se očekivalo da će poput novih modela serija 6 i 8, odnosno Q8, i „četvorka“ sa redizajnom dobiti laku hibridnu verziju sa 48-voltnim sistemom, na to će se još morati pričekati. Dosadašnja pogonska gama je ostala nepromijenjena. Kada je riječ o benzincima ponudu otvara 1.4 TFSI četverocilindraš sa 150 KS, dok je iznad njega pozicioniran dvolitarski TFSI u dvije verzije sa 190 i 252 KS. Dizelska gama predvođena je 2.0 TDI agregatom sa 122 KS, a tu su i njegove dvije jače verzije sa 150 i 190 KS. Vrh ponude predstavlja šestocilindarski 3.0 TDI sa 218 KS i 272 KS. Najjači dizelaš u gami od 0 do 100 km/h A4 ubrzava za samo 5,3 sekunde, te nudi sportske performanse. U standardnoj kombinaciji uz sve četverocilindarske agregate se nudi šestobrzinski ručni mjenjač, čija alternativa je automatski sedmostepeni S-tronic sa duplim kvačilom. Za najsnažniji 3.0 TDI je isključivo rezervisan osmobrzinski tiptronic automatik.
 

Datum objave: 19/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook