Novi pripadnik Ducatijeve Monster porodice nastavio je tamo gde je stao njegov manji prethodnik 696, koji je debitovao početkom prošle godine. Najveće razlike su u agregatu, jer novi Monster 1100 koristi dvocilindraš V konfiguracije zapremine 1.078 ccm, koji pogoni i modele Multistrada i Hypermotard. Uz veći agregat, trenutno najveći Monster dostupan je u dvije varijante, standardnoj i 1.100 S verziji, koja je specifična po kapacitetnijem Elins ogibljenju. Obje varijante raspolažu istim agregatom, koji na zadnji točak pri 7.500 o/min isporučuje 95 KS i čak 108 Nm obrtnog momenta, raspoloživog pri 6.000 o/min.
Sa filozofijom „manje je više“ Ducati je razvio novu seriju Monstera i to na način da se približi zacrtanim ciljevima gradnje kompaktnih, visokoperformantnih naked (“golih”) motocikala. Rezultat svega je kompaktni, superupotrebljivi motocikl, čija masa iznosi samo 169, odnosno 168 kg u S verziji, što su izvanredna ostvarenja uzmemo li u obzir klasu kojoj pripada ovaj model.
Novi Monster 1100 dizajniran je tako da pruži savršen balans sportskih performansi, užitka u vožnji i posebnog izgleda. Najupečatljiviji detalji ovog snagatora su jednoručna zadnja viljuška, Brembo kočioni sistem sa prednjim dvostrukim 320-mm diskovima, te sportski orijentisana cjevasta šasija, koja u sebi krije preko 15 godina evolucije. Drugačije rečeno, Monster 1100 predstavlja čistu koncentraciju kompaktnosti, snage, dizajna i ekskluzivnosti, što se posebno odnosi na S varijantu opremljenu potpuno podesivom 43-mm Elins viljuškom i zadnjim monoamortizerom. Nekoliko karbonskih dodataka, te modifikovani prigušivači u S varijanti štede kilogram mase, dok se u zlatnu boju lakirani petokraki točkovi brinu za elegantan stil i isti sportski nastup kao i njegovi slavni istorijski prethodnici. Novi Ducati Monster 1100 nedavno je u serijskoj varijanti debitovao na INTERMOT sajmu u Kölnu, gdje je otkrivena i njegova cijena koja iznosi