Naslovna > Automobili > BMW > Serija 2 > Osvježenje za vječitog mladića
FOTO GALERIJA (29)

BMW 2

Osvježenje za vječitog mladića

Mada za to nije bilo velike potrebe, BMW je ipak blago osvježio jedan od njegovih najljepših modela, koji sada u kupe i kabrio izdanjima izgleda još poželjnije i atraktivnije…

BMW-ova Serija 2 je predstavljena 2013. u kupeovskom izdanju, a godinu dana kasnije po početku prodaje i kao atraktivni kabriolet. Nedavno je na kineskom tržištu svjetlo dana ugledala i kompaktna limuzina razvijena na temeljima „dvojke“ koja se za sada neće prodavati u Evropi. Podsjećamo da Serija 2 od 2015. obuhvata i koncepcijski potpuno drugačije monovolumene, BMW 2 Active Tourer i njegovu produženu verziju Gran Tourer. Kupe i kabriolet, kao „dvojke“ sa najdužim stažom su za modelsku 2018. godinu odmjereno osvježeni. Mada se na prvi pogled čini da promjene nisu velike i radikalne, BMW tvrdi da je napravio značajna poboljšanja kako u dizajnu, tako i u opremi, odnosno  tehnologiji koja je sada dostupna u Seriji 2.

 

Prednji dio je dobio novi branik sa većim i drugačije oblikovanim otvorima za dovod svježeg vazduha. Bavarci ističu da je velika pažnja posvećena i aerodinamici ovog dijela vozila, što se svakako ne može zapaziti na prvi pogled. Serija 2 je sa redizajnom dobila i novu masku hladnjaka, odnosno drugačije stilizovane karakteristične BMW-ove „bubrege“ koji su sada prema njihovima tvrdnjama postali „izražajniji“. Kućišta prednjih svjetala su zadržala dosadašnji oblik, ali je njihov sadržaj postao savremeniji i izražajniji. Naime, u serijsku opremu su uvrštena nova Bi-LED svjetla, koja imaju drugačiju, izražajniju grafiku. Kao opcija se nude adaptivna B-LED glavna svjetla sa mogućnošću aktivnog prilagođavanja u toku vožnje. Umjesto dosadašnjih okruglih „anđeoskih očiju“ Serija 2 je dobila modernija ugaona. U LED tehnologiji su izvedena i nova svjetla za maglu. Osim što daje doprinos atraktivnijem izgledu „dvojke“, nova LED tehnologija omogućava i manju potrošnju struje, bolju uočljivost i osvjetljavanje puta u najrazličitijim uslovima za vožnju. Na zadnjem dijelu su promijenjena samo svjetla, koja su dobila novu grafiku sa serijskim LED diodama. Vanjski izgled je unaprijeđen i sa tri nove boje: Mediterranean Blue, Seaside Blue i Sunset Orange. U ponudu su uvrštena i četiri nova dezena 17 i 18-inčnih aluminijumskih točkova. I to je to što se tiče vanjskog osvježavanja. U unutrašnjosti su napravljene sitne, ali brojnije promjene nego s vana. Instrument tabla je sada dostupna sa „Black Panel“ dizajnom. Prekidači podizača prozora su ukrašeni hromiranim aplikacijama. Presvlake sjedišta su postale bogatije za jednu kožnu i dvije nove platnene kombinacije. Držač za čaše ispred mjenjača je dobio poklopac roletnu, a novi oblik krasi i poklopac suvozačevog pretinca. Novi stil krasi ventilacione otvore i ukrasne umetke na centralnom grebenu, koji sada mogu biti od aluminijuma, klavir lak plastike ili drveta. 

 

Unaprijeđen je i multimedijalni sistem sa najsavremenijim 8,8-inčnim na dodir osjetljivim ekranom i Professional navigacijskim sistemom. Multimedijom i ekranom je moguće upravljati i putem okruglog iDrive džojstika ugrađenog na tunelu mjenjača. Njegova gornja površina je osjetljiva na dodir i omogućava „ispisivanje“ slova i jednostavnije upravljanje multimedijom. Bluetooth i USB utičnica su uvršteni u standardnu opremu. Obje karoserijske verzije Serije 2 su dugačke 4,43 metra i kao takve nude dovoljno prostora za ugodan transport četiri putnika. Prtljažnik kod kupea ima kapacitet od 390 litara, dok kod kabrioleta on varira od 355 litara sa podignutim, do 280 litara sa spuštenim krovom. Prodaja redizajnirane „dvojke“ je već počela na evropskom tržištu, a prvi modeli kupcima bi trebalo da budu isporučeni početkom ljeta. Početna cijena za kupe iznosi 29.750, a kabriolet 34.200 eura. Najjači M2 model ima 3,0-litarski šestocilindrični motor sa 370 KS, koji mu omogućava ubrzanje od 4,5 sekundi do 100 km/h. Platneni krov na kabrioletu se može automatski otvoriti i zatvoriti do brzine od 50 km/h

 

MOTORI
Pogonska gama Serije 2 je ostala nedirnuta, te kao i do sada pokriva raspon od 136 do 340 KS, sa koliko raspolaže najjači serijski M240i model. U okviru redizajna je osvježen i sportski M2 model, koji je predstavljen 2016. godine i raspolaže sa 370 KS. Dizelsku gamu čine modeli: 218d, 220d i 225d, koji za pogon koriste dvolitarski motor u verzijama sa 150, 190 i 224 KS. Najslabiji dizelaš „dvojku“ od 0 do 100 km/h može da potjera za 8,4 sekunde uz najveću brzinu od 213 km/h, dok najjači to isto može da uradi za 6,2 sekunde (243 km/h). Sa dva slabija dizelaša se kombinuju šetstostepeni ručni mjenjač ili osmostepeni Steptronic automatik, koji je serijski u 220d xDrive i 225d verzijama. Benzinska gama je raznovrsnija i čine ju: 218i, 220i, 230i, M240 i M240i xDrive modeli, sa 136, 184, 252 i 340 KS. Prva dva pogoni 1,5-litarski turbo trocilindraš. Iza oznaka 220i i 230i se nalazi četverocilindarski dvolitraš, dok najjači 240i pokreće trolitarski redni šestak, sa kojim Serija 2 od 0 do 100 km/h stiže za 4,8 sekundi i postiže elektronski ograničenih 250 km/h.


 

Datum objave: 15/06/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook