Naslovna > Automobili > Porsche > 911 > „Paklena mašina“ iz Štutgarta

Porsche 911 Turbo S 2020.

„Paklena mašina“ iz Štutgarta

Najnoviji Porsche 911 je bio impresivan u svojim početnim varijantama, ali došlo je vrijeme da generacija 922 „usije atmosferu“ svojim novim vodećim modelom....

 

Predstavljen, kao i obično, u kabriolet i coupe varijanti najnoviji „vrući“ 911 je opremljen novim 3,8-litarskim Boxter agregatom sa parom većih turbo punjača varijabilne geometrije. Ovaj pogonski agregat isporučuje 650 KS pri 800 Nm obrtnog momenta, što je za 69 KS i 50 Nm više od aktuelnih modela serije 911 Turbo. Dolazi uparen sa osmostepenom automatskom transmisijom sa dvostrukim sistemom kvačila koji prenosi snagu na sva četiri točka. Ovaj pogonski sklop omogućava novom 911 Turbo ubrzanje od nule do 100 km/h za samo 2,7 sekundi, dok maksimalna brzina ostaje ista kao i do sad – 329 km/h.

 

 

U odnosu na starije verzije 911 Turbo, novi model je „porastao“ u dužinu i širinu, a po prvi put na ovoj seriji su instalirani pneumatici različitih dimenzija na prednjoj i zadnjoj osovini. Na prednjoj osovini se nalaze pneumatici dimenzija 255/35 na naplatcima od 20 inča, dok su na zadnju osovinu montirani pneumatici dimenzija 315/30 na naplatcima od 21 inča. Pored navedenih unapređenja tu su i prednji pneumatski podesivi i veći stražnji spojler koji povećavaju aerodinamički potisak za 15% više od prethodne generacije. Keramičke kompozitne kočnice su dio standardne opreme uz unapređenu verziju Porsche Traction Managment sistema pogona na sva četiri točka koji omogućava isporučivanje do 500 Nm obrtnog momenta na prednju osovinu.

 

 

Na karoseriji, ovaj novi model dobija vazdušne otvore na lukovima zadnjih točkova, jedan od zaštitnih znakova serije Turbo, zajedno sa proširenim otvorima za vazduh na prednjem braniku i LED svjetlosnim grupama. U kabini se nalaze podesiva sportska sjedišta, obloge od prirodne kože i karbonskih vlakana, 10,9-inčni displej infotaiment sistema, GT sportski upravljač i Bose stereo sistem. Opcionalno će biti dostupna i sportska šasija koja je za 10 mm spuštenija od standardne i jedinstveni sportski izduvni sistem po prvi put dostupan na Turbo seriji. Knjiga narudžbi za ovaj jedinstven automobil je već otvorena, a cijena primjerka sa tvrdim krovom je oko 180.000 eura, dok se cijena kabriolet varijante kreće oko 190.500 eura.

Datum objave: 04/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook