Naslovna > Automobili > Dacia > Sandero > Porasle dimenzije ali ne i cijena
FOTO GALERIJA (10)

Dacia Sandero

Porasle dimenzije ali ne i cijena

Rumunski proizvođač je objavio detalje o novoj generaciji svog modela Sandero...

Nakon višegodišnjeg baziranja na sada već zastarjeloj platformi druge genarcije Renaulta Clio, četvrta generacija Dacije Sandero se prebacuje na istu CMF-B platformu koju koristi najnoviji Clio. Novi Sanderov stil je prilično evoluirao sa svojim LED prednjim svjetlosnim potpisom u obliku latiničnog slova Y i širim razmakom točkova koji mu daje robsniji i snažniji izgled.

 

 

 

Novoj generaciji se pridružuje i modernija pseudo-SUV varijanta Sandero Stepway sa većim oblogama karoserije, 16-inčnim naplacima ko standardom, krovnim šinama koje se mogu pretvoriti u funkcionalni krovni nosač i odrovarajuće metalne presvlake integrisane u prednji i zadnji branik. Stepway varijanta je za 41 mm viša od standardnog Sandera.

 

U kabini obje verzije se nalazi kontrolna tabla modernijeg dizajna, a na nekim nivoima opreme presvučena je tkaninom. Zahvaljujući novoj platformi u kabini ima više prostora nego prije, a zapremina prtljažnog prostora je 328 litara što je za 18 litara više u odnosu na prethodnu generaciju.

 

 

 

Novi Sandero će raspolagati sa tri infotainment opcije. Najosnovnija postavka, Media Control, uključuje DAB radio i Bluetooth konkciju, ali bez displeja. Umjesto displeja tu je mjesto za postavljanje pametnog telefona dok koristi aplikaciju Dacia dizajniranu za korištenje u automobilu.

 

Ostale dvije konfiguracije opreme se baziraju na 8-inčnom ekranu osjetljivom na dodir postavljenom visoko na kontrolnoj tabli. Prva nosi naziv Media Display i uključuje Android Auto i Apple CarPlay podrške, dok druga pod nazivom Media Nav ima ugrađenu navigaciju i WiFi konekciju.

 

 

 

Zahvaljujući modernoj platformi, Sandero će biti dostupan sa klima uređajem koji se kontroliše uz pomoć digitalnog ekrana, elektronskom parking kočnicom, kamerom za vožnju unazad, automatskim brisačima i grijačima u prednjim sjedištima.

 

Sandero se nudi sa tri pogonske jedinice. Ulazni model predstavlja jednolitarski trocilindraš sa samo 65 KS koji nosi oznaku Sce 65 i uparen je sa petostepenim manuelnim mjenjačem. Tu je i TCe 90, benzinski trocilindraš sa 90 KS, koji će biti dostupan u većini nivoa opreme i modely Stepway. On će se nuditi sa CVT automatskim i šestostepenim manuelnim mjenjačem. Vrh ponude predstavlja TCe 100 benzinski agregat sa priključkom za LPG koji ima rezervoar na mjestu rezervnog točka. Prema proizvođaču ovaj pogonski agregat emituje do 11% manje CO2 od potpuno benzinske varijante i sa napunjena oba rezervoara može da pređe više od 1200 kilometara.

 

 

 

Jedno od najvećih iznenađen ja predstavlja osustvo tradicionalnog 1,5-litarskog dizel agregata iz ponude, sa čime se Dacia definitivno opredjeljuje za „zelenu“ liniju u proizvodnji.

 

Nova Dacia Sandero bi se trebala naći u prodaji do kraja ove godine, a prve isporuke se mogu očekivati početkom 2021. godine. Cijene za sada još nisu objavljene, a direktor marketinga kompanije Dacia Mihail Bordeanu je izjavio kako će cijena nove generacije Sandera biti „nenadmašiva“ i da će nuditi najbolju vrijednost za tu cijenu u svom segmentu.

Datum objave: 29/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook