Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > E klasa > Porodica je kompletna
FOTO GALERIJA (36)

Mercedes E klase Coupe

Porodica je kompletna

Nakon limuzine i karavana Mercedes je predstavio i Coupe verziju E klase, koja dizajnerski neodoljivo podsjeća na broj manju C i reprezentativnu S klasu Coupe…

Jedanaest mjeseci nakon svjetske premijere novog W213 modela E klase, koja je održana u Detroitu, Mercedes je objavio tehničke detalje i prve fotografije E Coupea. Kao i limuzinska verzija i trovratni model je premijeru imao u Detroitu. Dizajnerskih iznenađenja nema i čini se da Mercedes nakon Audija i BMW-a počinje dosljedno da se drži unificiranog stila u oblikovanju automobila. Isti šablon po kojem su iz S i C klase izvedeni Coupe modeli primijenjen je i na E klasu. Na papiru sva tri modela izgledaju veoma slično, odnosno mnogo sličnije nego što je to do sada bio slučaj. Koliko će se to svidjeti kupcima pokazaće vrijeme. Za sada je izvjesno da premijeru E klase Coupe u javnosti nije ispratio standardni „vauuu“ efekat, jer njegov vanjski dizajn jednostavno ne donosi ništa toliko novo i neviđeno. U odnosu na C i S Coupe, E klasa se s vana razlikuje tek po nekoliko detalja. I dok su razlike na prednjem dijelu stilske i minimalne, bočna strana otkriva da E Coupe ima tri staklene površine, a fiksnim „prozorčićem“ ispred krovnog „C“ stuba. I prethodni model je imao ovaj detalj. Zadnji dio donosi dvodijelnu svjetlosnu grupu, čiji oblik je gotovo isti kao kod C i S modela. Na njima se nalazi još jedan detalj po kojem će se E klasa Coupe lakše razlikovati u odnosu na ostale kućne modele. To je bijeli segment, u gornjem dijelu svjetala. Naime, on je kod ostalih Mercedesovih Coupea bliži donjoj ivici.

 

 


Enterijer je u osnovi prekopiran iz standardne E klase, s jednom razlikom. U Coupeu su ugrađeni potpuno novi okrugli ventilacioni otvori. Njihova stilizacija neodoljivo podsjeća na ventilacione otvore koji su 2015. godine premijerno predstavljeni u Mercedesovom IAA konceptu. U odnosu na prethodnu generaciju E klase Coupe, napravljen je očigledan napredak na svim poljima. U kabini je naglasak stavljen ne modernizaciju, a ona se najbolje ogleda u novim, potpuno digitalnim instrumentima, koji se projektuju na 12,3-inčnom ekranu visoke rezolucije. Sve to prati i visok kvalitet ugrađenih materijala i njihove završne obrade, koja je prema Mercedesovim navodima dovedena do savršenstva. Vozačko okruženje je vizuelno naglašeno i ambijentalnim LED osvjetljenjem sa čak 64 različite boje, koje ističe donji dio instrument panela. Srce i mozak multimedije je unaprijeđena verzija Mercedesovog Command Online sistema sa savremenim i slikovitim grafičkim prikazima, koji se mogu vidjeti na centralnom 12,3 inčnom ekranu. Osim daljinskim komandama na upravljaču pristup multimediji se može ostvariti i putem na dodir osjetljive površine na tunelu mjenjača. Tu je i Linguatronic sistem glasovnog upravljanja, koji omogućava zadavanje komandi bez skidanja ruku sa upravljača. Na centralnoj konzoli ostavljene su i dvije grupe klasičnih komandi sa kojima se upravlja klima uređajem i osnovnim menijima multimedije. Interesantan detalj predstavlja i klasični okrugli sat, sa kojim Mercedes naglašava svoju privrženost dugogodišnjoj tradiciji. U dodatnoj opremi se izdvaja Burmester audio sistem sa 3D zvukom, koji je prema Mercedesu u E klasi Coupe sposoban ponuditi ugođaj koncertne dvorane. Kao i aktuelna E klasa, i Coupe „leži“ na novoj lakšoj i čvršćoj MRA platformi. Sa dužinom od 4.826 mm, novi model je od prethodnika duži za 123 mm. Širina je povećana za 74 (1.860 mm),  a visina za 32 mm (1.430 mm). Razmak između osovina je povećan za 113 mm  (2.873 mm), što se pozitivno odrazilo na kabinski komfor. Instrument panel čine dva 12,3 inčna ekrana visoke rezolucije, 1.920x720 piksela, sa tri različite grafičke postavke

 


MOTORI
Mercedes će od starta prodaje E Coupe ponuditi sa četiri različita motora. Ljubitelji benzinaca moći će da biraju između tri pogonske jedinice. Prva, koja se označava kao E200 je četverocilindarski 2.0-litarski turbo benzinac sa 184 KS i 300 nm obrtnog momenta. Ovaj motor E Coupe može potjerati do 240 km/h, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,8 sekundi. Ko želi biti brži od toga Mercedes mu nudi E300 sa 3.0-litarskim  turbo motorom, koji raspolaže sa 245 KS i 370 nm. Najveća brzina ovog modela je elektronski limitirana na 250 km/h, a njegovo ubrzanje iznosi 6,4 sekunde. Najjači predstavnik benzinske game za sada je E400 4Matic. Njegov trolitarski bi-turbo razvija 333 KS i 480 nm. Dovoljan je za postizanje 250 km/h, uz ubrzanje za samo 5,3 sekundi. Jedini dizelaš je novi 2.0-litarski četverocilindraš sa oznakom E220d. Raspolaže sa 194 KS i 400 nm. Od 0 do 100 km/h mu trebaju 7,4 sekunde, a najveća brzina koju može da postigne je 242 km/h. Svi motori se kombinuju sa 9G-Tronic automatikom. Ponuda bi vremenom trebalo da bude proširena sa AMG modelima. 

Datum objave: 15/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook