Naslovna > Automobili > BMW > Serija 5 > Porodični luksuznjak
FOTO GALERIJA (6)

BMW 5 Touring

Porodični luksuznjak

Novo izdanje BMW-a 5 Touring duže je, veće i luksuznije od prethodnog, dok je kapacitet prtljažnika povećan sa dosadašnjih 500 na 560 litara...

Nakon kontraverznog BMW GT 5, nova “petica” je došla kao melem na ranu. Dizajnerski puno klasičnija, agresivnija i dinamičnija od neobičnog “imenjaka”, sa za mnoge neadekvatnim GT prefiksom, označila je početak nove ere u oblikovanju BMW automobila. Svi pozitivni i negativni uticaji koje je pretekle dvije decenije imao kontroverzni Amerikanac Chris Bangle, kao šef dizajna BMW-a, izbrisani su sa novim modelom, čiji dizajn potpisuje kreativni odjel sa Holanđaninom Adrianom van Hooydonkom na čelu. U novom stilu dizajnirana je i karavanska izvedba sa prefiksom Touring, kod koje je s razlogom puno više pažnja posvećeno oblikovanju zadnjeg kraja. U poređenju sa prethodnom serijom E60/E61, dizajn je puno smireniji ili, kako bi to istinski ljubitelji automobila sa plavo-bijelim propelerom na haubi rekli, „bemveovski“.

 

Novi karavan sa limuzinom dijeli kompletan prednji dio do B stuba, dok su pozadi primjetni obrisi reprezentativne “sedmice”. Poređenje tehničkih podatka otkriva da je novi BMW 5 Touring sa 4,9 metara šest centimetara duži od prethodnika, te da ima i sedam centimetara duži osovinski razmak (2,96 m), dok je osnovni kapacitet prtljažnika sa dosadašnjih 500 povećan na 560 litara. Njegova funkcionalnost unaprijeđena je nizom praktičnih detalja, poput električno pokretanih petih vrata, sa mogućnošću daljinskog otvaranja i zatvaranja. Interesantna novina je i mogućnost nezavisnog otvaranja stakla na petim vratima, koje omogućava jednostavan i brz pristup prtljažniku na skučenom prostoru. Veliku posvećenost luksuznim detaljima pokazuje i električno pokretana roletna, koja sakriva sadržaj prtljažnika od pogleda znatiželjnika, a koja se automatski podiže i spušta prilikom svakog otvaranja petih vrata ili prozora na njima.

 

BOGATA OPREMA
Unutrašnjost karavanske petice u osnovi je ista kao kod limuzine. Oprema je veoma bogata i podijeljena u nekoliko nivoa, a mogućnosti kombinovanja boja i materijala su dovoljne da bi se zadovoljili najrazličitiji ukusi. Od tehnički poslastica treba izdvojiti Parkassistent sistem, zatim Head-up-Display sa projekcijom podataka na vjetrobranu, Surround-View sistem za nadgledanje prostora oko vozila u opsegu od 360 stepeni, Adaptive Drive kontrolu vješanja i Dynamic Drive sistem za kontrolu naginjanja karoserije. 

 

 

Kapacitet transportnog prostora povećava se sklapanjem trodijelnog naslonjača zadnjih sjedišta, čime se dobija dodatni prostor kapaciteta 1.110 litara. Svaki od potencijalnih tereta koji se mogu naći u prtljažniku lako je osigurati, zahvaljujući kontaktima na zidovima prtljažnika ili u podu, gdje su postavljene dvije uzdužne šine, na čije krajeve se može zakačiti zatezna mrežica. Da je fleksibilnost prtljažnog prostora kod karavanske ”petice” dovedena do maksimuma, dokazuje i mogućnost podešavanja nagiba naslonjača zadnje klupe, koji omogućava putnicima u drugom redu da namještaju naslon u tri različita položaja, zavisno od toga da li je prtljažnik pun ili nije.  

 

ČETIRI MOTORA
Za pokretanje BMW 5 Touringa u početku će biti zadužena četiri motora, tri manje u odnosu na limuzinu. Ponudu benzinaca čine dva nova šestocilindrična agregata 2.3i sa 204 i 3.5i 306 KS, dok boje dizelaša brane dva motora, četverocilindrični 2.0 i šestocilindrični 3.0 agregat. Na našem tržištu najzanimljiviji bi mogao biti 520d model sa 184 KS i prosječnom potrošnjom od samo 5,1 litara. Jači 530d raspolaže sa 245 KS te prosječno troši 6,4 litre na stotinu kilometara.

Datum objave: 27/10/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook