Naslovna > Teme > Povećana prodaja za 14 odsto

Renault-Nissan

Povećana prodaja za 14 odsto

Najveća svjetska alijansa izvještava da je zaključno sa 2017. isporučila preko 10,6 miliona putničkih i lakih komercijalnih vozila. Ali, kako kažu, neće se zaustaviti na tome...

 

 

Nova alijansa Renault-Nissan zabilježila rast od 14 odsto, odnosno povećanje prometa sa 5 na 5,7 milijardi eura u 2017. godini. Najveći je to automobilski savez na svijetu koji ima plan da prometuje preko 10 milijardi eura do 2022. godine. Poslovanje alijanse nakon godinu dana od pridruženja Mitsubishija je u porastu za čak 14 odsto. Najveća svjetska alijansa izvještava da je zaključno sa 2017. isporučila preko 10,6 miliona putničkih i lakih komercijalnih vozila. Ali, kako kažu, neće se zaustaviti na tome. Djelovanje u sinergiji je utiecalo na rast prodaje i profita svake marke pojedinačno. Strateško dijeljenje platformi, tehnologije i pogonskih jedinica, skladišta rezervnih dijelova u Evropi, Japanu i Australiji, te kombinovana prisutnost na razvijenim, tranzicijskim i novim tržištima ubrzava strateški srednjoročni plan o prometu preko 10 milijardi eura do kraja 2022. godine. Prema ovom srednjoročnom planu, Renault, Nissan i Mitsubishi planiraju prodati preko 14 miliona vozila, od čega će devet miliona vozila biti izgrađeno na četiri zajedničke platforme uz korištenje do 75 odsto aktuelnih pogonskih jednica. Pored automobila iz B segmenta kao ključnog dijela plana, strategija svakako uključuje i električna vozila s kojima Renault-Nissan iz godine u godinu osvajaju svjetsko tržište, često kao etablirani lideri. 

Datum objave: 14/06/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook