Naslovna > Automobili > Opel > Corsa > Povratak u jato
FOTO GALERIJA (8)

Novitet – Opel Corsa 2011

Povratak u jato

Blagim vanjskim i unutrašnjim redizajnom, izmijenjenim vješanjem i štedljivijim pogonskim agregatima Corsa je dobila prepoznatljiva Opelova obilježja, u duhu ostatka game...

U okviru osvježavanja cjelokupne game vozila Opel je podario nove adute i svom kompaktnom gradskom automobilu Corsi. Nakon što je početkom godine dobila nove i štedljivije agregate, te novi sistem vješanja, Corsa je i dizajnerski prilagođena ostatku game. Zahvaljujući ovakvom pristupu Opelov adut dobio je nova svjetla, prednji i zadnji branik, te paletu razigranih i oku ugodnijih boja. U okviru redizajna našlo se mjesta i za nekoliko novih atraktivnih aluminijumskih naplataka, kao i za aktuelne lifestyle detalje, poput dvostrukih pruga na karoseriji, koje sa sobom donosi nešto opušteniji, opcioni paket opreme „Linea“. Lice Corse dobilo je Astrin „osmijeh“ i Merivina svjetla za maglu, te dvolamelnu letvicu sa znakom „munje“, koja se prvi put pojavila na OPC Insigniji, a zatim na Amperi i Antari.

 

 

 

 

Sve to uz saćastu masku, preuzetu sa Astre, značajno je osvježilo pogled na Corsu. To bi joj opet trebalo biti dovoljno da se izbori sa konkurencijom još godinu ili dvije, kada bi se na tržištu trebala pojaviti potpuno nova generacija. U istom stilu kao i vanjština osvježena je i unutrašnjost, koja je do sada uspješno odolijevala zubu vremena.

 

 

 

Uvedeni su mekši i na dodir ugodniji materijali i teksture, nove presvlake, a promijenjena je i grafika centralnog displeja. Bogatije opremljeni modeli imaće na raspolaganju novi navigacioni sistem, sa na dodir osjetljivim petinčnim ekranom, koji ima mogućnost prikazivanja 2-D i 3-D navigacije iz takozvane „ptičije perspektive“. Za „ugođaj više“ zaduženo je i novo ogibljenje, koje je predstavljeno početkom 2010. u aktuelnom modelu. Kod redizajnirane Corse oslanjanje na točkove nudi bolji kompromis između udobnosti i dinamičkih sposobnosti, ali i daje veliki doprinos smanjenju prosječne potrošnje. Svi pogonski agregati svrstani su među svojevrsne „štediše“, sa niskom emisijom štetnih izduvnih gasova. Početni motor u ponudi ostaje 1.0-litarski benzinac sa 65 KS i prosjekom od pet litara na 100 kilometara. Najštedljiviji motor u ponudi je 1.3 CDTi sa 95 KS, koji prosječno troši nevjerovatnih 3,5 litara. Vrh ponude će kao i do sada biti OPC model, sa 1.6 Turbo agregatom od 192 KS. Proizvodnja redizajnirane Corse trebala bi startovati početkom 2011. godine, a prodaja u prvom kvartalu, po za sada nepoznatim cijenama.

Datum objave: 04/01/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook