volvo top 1
Naslovna > Automobili > Volkswagen > Caddy > Praktični „Transformers“
FOTO GALERIJA (18)

Test - VW Caddy Maxi Life 1.6 TDI

Praktični „Transformers“

Produžena verzija Ceddya, sa štedljivim 1.6 TDI agregatom, sedam sjedišta i osnovnim prtljažnikom od 530 litara primarno je orijentisana na transport putnika, ali se po potrebi veoma lako može transformisati u praktičnog dostavnjaka...

Pri spomenu imena Caddy Maxi prva asocijacija je da je riječ o Volkswagenovom dostavnom vozilu koje odlikuju: praktična produžena karoserija, izdržljivo podvozje i štedljivi TDI agregati. Kada tome dodate i odrednicu Life, priča iz komercijalnog prelazi u klasični automobilski aspekt, gdje se Caddy Maxi nameće kao zanimljiv putnički model sa sedam punopravnih sjedišta i varijabilnim prtljažnim prostorom. Podsjećamo da je u odnosu na popularniju klasičnu verziju Maxy duži 47 cm (4,88 m), te da ima međuosovinski razmak od okruglo tri metra (+32 cm). Velike limene površine i masivna karoserija testnog modela uspješno su „kamuflirane“ kombinacijom atraktivne metalik plave boje, zatamnjenih stakala i 16-inčnih aluminijumskih naplataka. Štaviše za ovakav produženi Ceddy se može reći i da je naočit automobil.


Pristup unutrašnjosti je lagan zahvaljujući kombinaciji dvoja klasičnih i dvoja kliznih vrata. I do trećeg reda se stiže relativno jednostavno i bez gimnastike, pod uslovom da se ne radi o natprosječno visokim ili punačkim osobama. Princip pomjeranja sjedišta drugog reda zahtijeva malo muškosti u startu, ali zauzvrat preklopni mehanizam funkcioniše bez otpora. Srodnost sa transportnim modelom u enterijeru je očigledna i prvenstveno se ogleda u tvrdoj plastici, ali i kvalitetnoj završnoj izradi. Testni model bio je oplemenjen bogatom opremom sa oku ugodnim multimedijalnim sistemom, automatskim klima-uređajem, te kožnim oblogama upravljača i mjenjača. Kad svemu pridodate činjenicu da je ekran multimedijalnog sistema osjetljiv na dodir, radna atmosfera u Caddy Maxi Life modelu postaje veoma ugodna i lako uporediva sa onom koju nude klasični putnički automobili.

 

 

Ponuda prostora je odlična, pretinaca ima po cijeloj kabini, a u strop je integrisana i praktična krovna polica. Vješanje u kombinaciju prednji McPherson i polukruta osovina pozadi igra na kartu uzorne nosivosti i izdržljivosti, pa tek onda udobnosti. To nikako ne znači da je testni model bio neudoban, štaviše riječ je o veoma ugodnom automobilu, koji u vožnji zahvaljujući njemački tvrđim sjedištima ne pati leđa vozača, ali ni putnika. Osjećaju lakoće upravljanja jednako doprinose odlični servo upravljač, te precizni petostepeni manuelni mjenjač. Na visokom nivou je i preglednost podržana velikim bočnim retrovizorima. U vožnji unazad i pri parkiranju vozaču pomažu parking senzori, čija pomoć je, ruku na srce, od velikog značaja. Do prtljažnika se stiže putem klasičnih petih vrata, a moguće mu je pristupiti i s bokova, kada je treći red sjedišta izvan vozila. U klasičnoj konfiguraciji sa sedam sjedišta Maxi Life nudi 62 centimetra dugačak tovarni prostor, kapaciteta 530 litara. Smanjivanjem broja mjesta na pet zapremina se povećava na 1.350 litara, a maksimum maksimuma je na dostavnjačkih 3.950 litara.

 

Novi 1.6-litarski TDI agregat prvenstveno je orijentisan na ekonomičnost vožnje i niže troškove eksploatacije. Sa potencijalom od 102 KS i 250 Nm manji dizelaš predstavlja razuman izbor za pokretanje 1.541 kilograma teškog Caddya, koji može da povuče priključno vozilo do 1.300 kg sa kočnicama ili 710 bez kočnica. Maksimalna nosivost ovog multifunkcionalnog vozila je 631 kg. Mada je dinamika vožnje kod ovakvih automobila u drugom planu, ubrzanje za 13,4 sekunde od 0 do 100 km/h, te maksimalna brzina od 166 km/h djeluju razumno, posebno u bh. uslovima, gdje se uglavnom vozi putevima sa ograničenjem brzine do 80 km/h. Caddy Maxi Life sa 1.6 TDI agregatom nije inferioran ni na autoputu, ali bi za svakodnevno forsiranje brzih cesta vjerovatno pogodniji bio 2.0 TDI agregat sa 140 KS. Prosječna potrošnja na testu od 6,1 litre može se uzeti i kao najvjerodostojnija, jer smo nedostatak opterećenja nadoknadili nešto težom nogom na gasu. Zavisno od stila vožnje prosjek je moguće spustiti i do 5,5 litara, ali ga i povećati preko osam, što je s obzirom na veličinu vozila i njegove transportne mogućnosti i više nego dobar rezultat.Caddy Maxi Life sa 1.6 TDI agregatom, potpunim Comfortline paketom opreme i sedam sjedišta ima pregršt aduta, a sigurno najveći i najvažniji su njegova multifunkcionalnost i činjenica da se iz ugodnog porodičnog automobila u klasični dostavnjak pretvara za samo nekoliko minuta.

 

 

Datum objave: 03/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook