Naslovna > Automobili > Volkswagen > Polo > Pravi sportski imidž
FOTO GALERIJA (62)

Test - VW Polo 1.2 TSI R-Line

Pravi sportski imidž

Aktuelna generacija VW Pola na tržištu egzistira već neko vrijeme pa nije čudo što se zbog zadržavanja neophodne svježine kupcima nude posebne edicije. Među njih svakako spada ukusno dizajnirana R-Line. Veliki broj pogleda i podignutih palaca gore potvrđuju da je sve izvedeno sa pravom dozom ukusa...

Volkswagenov adut u klasi gradskih automobila, model Polo, mislimo da nikome ne treba posebno predstavljati. Do sada smo imali priliku testirati više varijanti svih do sada predstavljenih generacija. Svakom pojavom nove generacije uočljiv je napredak na svim poljima. Isto smo odmah osjetili prije skoro dvije godine kada smo sjeli za volan tada tek predstavljanje, još uvijek, aktuelne generacije. Malo po malo dobili smo priliku za testiranje 1.2, 1.4 TSI motora a kasnije i dizelaša.

 


Što se voznih osobina tiče dali smo vrlo visoke ocjene a isti smo osjećaj imali vezano za pogonske motore i stepen finalne obrade. Kada smo dobili poziv za testiranje verzije sa 1.2 litrenim TSI motorom i paketom opreme R-Line nije nam bilo mrsko. Znali smo da će narednih 8 dana biti vrlo ugodno...
Oznaka R-Line i laicima otkriva da se radi o stilskom paketu opreme čiji je glavni cilj asocijacija na sportske vozne osobine (R=Racing). Sa vrlo promišljenim promjenama u odnosu na standardne modele postignut je ugođaj kao da se radi o ''pravom'' sportskom modelu sa znatno jačim motorom nego što je naš.

 

 

Oštrije linije prednjeg i zadnjeg odbojnika, deblje kromirane lajsne, dikretni spojleri, lijepe aluminijske felge, široka kromirana izduvna cijev, široki pragovi, ko' fol zadnji difuzor, atraktivna boja karoserije očigledno su dobar recept za garantovan uspjeh...Sve skupa paket djeluje tako ukusno da mu je teško odoljeti. Nema ama baš ni jednog kič detalja što je u današnje vrijeme prava rijetkost.
Otvaranjem vrata ugleda se luksuzna unutrašnjost. Osjećaj je tim bolji ako se zna da se radi o tipičnom gradskom automobilu. Istina, ni odlasci na put ne predstavljaju nikakav problem pa smo sigurni da će oni sa manjim transportnim zahtjevima (prtljažnik 280 litara) moći Polo R-Line koristiti kao jedini automobil. Tim prije jer je sve podređeno uživanju svih putnika – od odličnog multimjedijalnog sistema do maksimalno udobnih sjedišta i savršene ergonomije.
U principu naš je Polo bio opremljen paketom opreme Comfortline koji sam po sebi sadrži sve ono što je vozačima i putnicima neophodno.

 

 

Kao dodatna oprema navedeni su automatski klima uređaj, metalik boja, centralni naslon za ruke, putni računar ''plus'', multifunkcionalni kožom obložen volan, hlađeni pretinac za rukavice, zatamnjena stakla, svjetla za maglu sa funkcijom statičkih svjetala za skretanje, preklopiva vanjska ogledala, aluminijske felge ''Syent'' 7x16 sa pripadajućim gumama 215/45 R16, LED prednja svjetla sa dnevnim svjetlima iste tehnologije, sistem za pranje stakala, osvjetljenje zadnje tablice sa LED svjetlima i audio uređaj ''Composition Media'' sa svim mogućim konekcijama i funkcijama. Zbog svega navedenog nije nas iznenadila cijena od 31.715 KM. Istaknimo da na dodatnu opremu otpada 6.728 KM što na najbolji način oslikava o kako se opremljenom automobilu zapravo radi. Impresije su tim veće ako se zna da se radi o gradskom automobilu a ne putničkoj limuzini.
Iako se gledajući s vana ima utisak da se radi o čistokrvnom sportskom vozilu pogled u saobraćajnu dozvolu otkriva da se ispod prednje haube nalazi 1.2 TSI benzinac čija je maksimalna snaga 90 KS pri 4.800 obr/min a pik obrtnog momenta 230 Nm dostupan u intervalu 1.500 – 2.500 obr/min.
Što se karakteristika motora tiče morat ćemo ponoviti naša prethodna iskustva, da ne kažemo oduševljenja. Iako se u današnje vrijeme, a pogotovo na ovdašnjim prostorima, dizalaši smatraju jedinim pravim izborom recimo da je nova generacija benzinaca, posebno ona sa oznakom TSI, adekvatan odgovor na sve pozitivne performanse modernih dizelaša – od silovitih međuubrzanja do mizerne prosječne potrošnje goriva.

 


Naš testni automobil iz stanja mirovanja do oznake 100 km/h elegantnu kazaljku brzinomjera pomakne za 11,2 sekundi. Pomenuta kazaljka se zaustavi tek kada naiđe iznad oznake 184 km/h što je uzorna vrijednost za gradsku klasu automobila sa relativno malom radnom zapreminom motora.
Test smo završili sa potrošnjom od prosječnih 5,1 litara bezolovnog benzina što je u rangu sa dizel motorima slične snage.
Osjećaj za komandama je onaj pravi pa će na svoje doći vozači sa barem malo sportskih ambicija. Držanje podloge u svim uslovima eksploatacije je odlično. Očigledno je da felge od 16 cola nisu tu samo radi ukrasa.
Sigurnosna oprema, kako aktivna tako i pasivna, je potpuna čime se aktuelni Polo svrstava u red najsigurnijih automobila današnjice. 
VW Polo sa istim motorom ali sa nešto skromnijom opremom može se nabaviti za 24.987 KM ali to je onda druga priča.
Trenutno aktuelna generacija Pola je thnološki vrlo zreo automobil koji će se uspješno nadmetati sa sve jačom konkurencijom još nekoliko godina. Bogatije opremljene i stilski dotjerane verzije, kao što je bila naša, uvijek su dobro došle. Dobra je prodaja osigurana jer uvijek ima dovoljan broj kupaca koji su spremni za nešto više novca dobiti znatno uvjerljiviji automobil.
 

 

Datum objave: 19/07/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook