Naslovna > Automobili > Fiat > 500X > Predstavljen model 500X

Fiat

Predstavljen model 500X

Najveće promjene izvršene su na motorizaciji gdje se sada, umjesto atmosferskih, nalaze trocilindarični i četvorocilindarični turbo benzinski agregati nove generacije, koji su za 20 odsto ekonomičniji od benzinskih motora i do 20 odsto tiši od turbo dizel varijante...

Fiat 500X prošao je kroz redizajn a konačan proizvod i zvanično je  predstavljen. Novi 500X ima potpuno drugačiji izgled sa novim LED svjetlima i Full-LED farovima koji pružaju moćnije osvetljenje, odnosno, za 20 odsto su svjetlija od Xenon tehnologije sa prethodnog modela. Od sada su dostupna tri paketa opreme, a to su: Urban, City Cross i Cross. Nova Urban verzija ima nov dizajn prednjeg i zadnjeg branika, dok Cross i City Cross imaju zaštitne ploče. Ovaj novitet izrađen je u italijanskom stilu, sa izborom od sedam različitih presvlaka. Jedna od najvećih inovacija je kompletno restilizovan kokpit, sa novom instrument tablom koja se sada još lakše čita, zajedno sa novim upravljačem koji je oblikovan tako da obezbedi bolji položaj ruku vozača, sa premijum tehno-kožnom presvlakom i radio kontrolama, za bezbedniju vožnju u svakom trenutku. Kabina obezbeđuje komforan i opuštajući ambijent, dodatno poboljšano kontrolama koje su na dohvat ruke, položajem mjenjača i ugodnim prednjim naslonom za ruku.

 

 

Tu je i najsavremeniji infotejnment sistem UconnectTM 7" HD LIVE sa ekran osetljiv na dodir veličine sedam inča koji se može povezati sa Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama. Ali ipak najveće promjene su izvršene na motorizaciji gdje su umjesto atmosferskih ugrađeni trocilindarični i četvorocilindarični turbo benzinski agregati nove generacije, koji su za 20 odsto ekonomičniji od benzinskih motora i do 20 odsto tiši od turbo dizel varijante. "Novi Firefly turbo motori ispunjavaju standard Euro 6/D – TEMP i imaju filter čestica čađi i predstavljaju rezultat više od 75.000 sati virtualnog testiranja, 60.000 sati terenskih testiranja vozila uživo i 5 miliona kilometara pređenih na putevima širom svijeta kako bi se potvrdila njihova snaga i pouzdanost", navodi se u saopštenju kompanije. U nove agregate ubrajaju se trocilindarični benzinac zapremine jednog litra koji proizvodi 120 ks i 190 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa šestobrzinskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednjim točkovima, kao i četvorocilindarični agregat zapremine 1,3 litara koji razvija 150 ks i 270 Nm obrtnog momenta, u ovom slučaju sa šestobrzinskim DCT automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom, i pogonom na prednjim točkovima.

 

 

Što se tiče dizelaša ne treba se brinuti s obzirom da sa novim 500X dolazi opcija od tri turbo dizel motora sa MultiJet II tehnologijom - razvijenom i patentiranom od strane FCA grupe - koja je sada unaprijeđena sa selektivnom katalitičkom redukcijom (SCR) kako bi model bio usklađen sa Euro 6/D – TEMP standardom. Osvježeni 500X će se prodavati sa tri dizel opcije. Prva je agregat zapremine 1,3 litara koji razvija 95 ks i 200 Nm obrtnog momenta i koji je povezan sa ručnim mjenjačem i pogonom na prednjim točkovima. Druga opcija je agregat zapremine 1,6 litara koji razvija 120 ks i 320 Nm obrtnog momenta i koji dolazi u kombinaciji sa šestostepenim ručnim ili automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na prednjim točkovima. Na kraju, kao treća opcija je dosutpan agregat zapremine dva litara koji razvija 150 ks i 350 Nm obrtnog momenta koje se preko devetostepenog automatskog mjenjača šalju svim točkovima. 

Datum objave: 29/08/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook