Naslovna > Komercijalna vozila > Premium Route najštedljiviji tegljač
FOTO GALERIJA (1)

Test tegljača – Fehrenkötter

Premium Route najštedljiviji tegljač

U okviru jedinstvenog testa tegljača, u kojem su učestvovali kamioni Mercedesa-Benza, DAF-a, MAN-a, Iveca, Scanije, Volva i Renaulta najbolje rezultate su ostvarili njemački Actros i francuski Premium Route...

Njemačka transportna kompanija Fehrenkötter i izdavačka kuća ETM-Verlag Press sproveli su jedan od najopsežnijih testova najboljih evropskih kamiona tegljača. U okviru ovog nadmetanja za pobjednika u segmentu operativnih troškova izabran je Renault Premium Route, a u segmentu ukupnih performansi Mercedes Benz Actros! U ovom jedinstvenom ispitu koji je trajao pune tri godine učestvovali su kamioni renomiranih proizvođača poput Mercedesa, DAF-a, MAN-a, Iveca, Scanije, Volva i Renaulta. Podsjećamo da Fehrenkötter jedna od najvećih njemačkih transportnih kompanija koja u svojoj floti ima više od dvije stotine kamiona, te da je dobijeni rezultat time značajniji, jer su svi tegljači voženi u realnim uslovima, od strane sedam standardnih vozača i nekoliko ostalih, koji su se mijenjali tokom odmora.  Test je utoliko zanimljiviji što je sve kamione za potrebe testiranja u konfiguraciji 6x2, sa motorima približno iste snage i performansi, kupila kompanija Fehrenkötter, koja je na taj način željela da se na praktičan način uvjeri u pojedinačne mogućnosti najboljih evropskih tegljača.

 

 

 

 

Kao osnovni parametri uzeti su pouzdanost kamiona i troškovi održavanja. Mada je Mercedes Benz Actros izašao kao ukupni pobjednik testa, kao moralni pobjednik nametnuto se Renault Premium Route, od kojeg niko nije očekivao da se nađe na najvišoj poziciji, u bilo kojem segmentu. Sa prosječnom potrošnjom od 32,4 l na 100 km francuski kamion je ostvario najniži prosjek na testu, koji je za čitavu litru ispod ostvarenja koje je zabilježio najbolji kamion u ukupnom poretku Mercedes-Benz Actros. Testni Premium navedeni prosjek je ostvario nakon što je u tri godine prevalio 401.325 km, sa prosječnim troškom po kilometru od 63,34 euro centa. “Potrošnja koju je ostvario Premium Route je senzacionalna. Usprkos šest osovina koje posjeduje, on troši vrlo malo dizel goriva. Štaviše, vrlo je ugodan za vožnju, zbog svog robotizovanog mjenjača, ali i iznenađujuće udobnosti”, izjavio je po završetku testa Joachim Fehrenkötter, vlasnik kompanije  Fehrenkötter.

Datum objave: 11/12/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook