Za sada francuski proizvođač nije bio velikodušan što se tiče davanja informacija o svom električnom Meganu, tako da ćemo na to morati sačekati do jeseni. Ipak neki zanimljivi podatci su procurili u javnost, pa će se tako, najvjerovatnije, eMegan prodavati uz ostale SUS (Dizel i Benzin)modele iz svoje klase, makar u narednom periodu. Sve dok, u skladu sa strategijom prelaska na električi pogon, Renault ne prijeđe u potpunosti na ova vozila.
Poznato je takođe da će ovaj električni model biti baziran na CMF-EV platformi, te da će ga pokretati električni motor sange 217Ks, sa prednjim pogonom. Za obezbjeđivanje i pružanje električne energije biće zadužena baterija snage 60kWh. Iz Renaulta obećavaju da će maksimalna udaljenost koju će prvi električni Megan prelaziti u okviru jednog punjenja baterije biti oko 450 kilometara. Za sada je proizvedeno oko 30 komada ovih vozila, međutim oni se koriste u svrhu testiranja, te uočavanja i uklanjanja eventualnih nedostataka. Kupci prva vozila mogu da očekuju početkom naredne godine, za sada nema informacija i cijeni vozila.