Naslovna > Automobili > Renault > Twingo > Puno aduta na malo prostora
FOTO GALERIJA (7)

Test - Renault Twingo 1.2 16V Trend

Puno aduta na malo prostora

Redizajnom preporođeni i dizajnerski osvježeni Twingo, osim atraktivnijim izgledom, kupcima se nameće i potpunijom osnovnom opremom, ali i dobro odmjerenom cijenom ulaznog modela…

Nakon temeljnog redizajna Renault Twingo izgleda preporođeno. Štaviše veoma je teško uporediti anemičnog prethodnika sa maštovitim, razigranim i pomalo ženskastim nasljednikom. Prednji kraj sa velikim okruglim maglenkama i zakošenim glavnim svjetlima pokazao se i kao odlična podloga za razvoj sportskih modela poput Gordinija ili RS-a, koji uz adekvatne aerodinamičke dodatke izgledaju kao mali buldozi spremni da zagrizu asfalt kada god im to gazda naredi.

 

Mada bi od najskromnijeg i trenutno cjenovno najprihvatljivijeg modela na bh. tržištu sa odmjerenim 1.2-litarskim benzincem, koji razvija 75 KS, očekivali puno manje šarma nego što ga imaju njegova sportska i bogatije opremljena braća, to ipak nije slučaj. Tajna Twingove, rekli bismo, konstante atraktivnosti, osim u dizajnu, krije se i u jednoj od najraznovrsnijih paleta veselih i oku ugodnih boja. Jedna od ljepših “nebo plava” našla se i na testnom modelu, koji nam se i bez doplatnih aluminijumskih naplataka, spojlera i stilskih naljepnica onako “na prvu” učinio lijepim i naočitim autićem.

 

 

Za kombinaciju poput testne do registracije treba izdvojiti 17.469 KM, a svi oni koji se još mogu protegnuti 1.832 KM, koliko treba doplatiti za drugi Dinamique paket opreme, dobiće između ostalog retrovizore i bočne letvice u boji karoserije, te 15-inčne aluminijumske naplatke Noxiane. Ko traži više od Twinga tu su već spomenute sportski ušminkane Gordini i RS verzije.Početni mali gradski modeli po nepisanom pravilu dolaze sa spartanskom opremom! Najjeftiniji Twingo ima ručni klima-uređaj, MP3 radio sa Bletoothom, te USB i Aux kontaktima. Radio ima i daljinske komande smještene iza upravljača. Vjerovali ili ne najmanji Renault serijski dolazi sa tempomatom i limitatorom brzine, koji se ni kod mnogo većih i skupljih automobila ne dobija u početnoj opremi. Daljinsko centralno zaključavanje, tonirana zadnja stakla, električni podizači prednjih prozora, automatsko paljenje prednjih svjetala, putni računar, po visini podesiv upravljač, ali i niz ostalih elemenata sa spiska osnovne opreme, koji ima 41 stavku, zaslužuju palac gore. Tim više, jer je plastičnost enterijera razbijena lakiranim umecima u boji karoserije, a sterilnosti nema ni na sjedištima, koja su presvučena u dezenirano platno, sa plavim obrubima i koncem.

 

Kada svemu nabrojanom pridodate serijski ABS, prednje i bočne vazdušne jastuke za vozača i suvozača, te automatsko paljenje četiri žmigavca pri naglom kočenju, puno je jasnije zašto konkurenciji pada mrak na oči pri spomenu Twinga. Osnovni 1.2-litarski agregat sa 75 KS nalazi se naspram 950 kg, koliko teži prazan Twingo. Jedna konjska snaga u ovom omjeru dolazi na 12,6 kilograma, ali je u praksi taj odnos drugačiji zbog dodatne težine koju donose vozač, suvozač, prtljag… Twingo smo testirali sa jednom, dvije, ali i četiri osobe i pedesetak kilograma prtljaga. U svim ovim situacijama četvorocilindarski agregat nas je oduševio elastičnošću, ali i skromnom potrošnjom, koja se do kraja testa zaustavila na prosječnih 5,8 litara. Sa lakšom nogom na gasu može se slobodno računati i na puno niže prosjeke, posebno na otvorenoj cesti, kada do izražaja dolazi tempomat. Maksimalnih 170 km/h je sasvim dovoljno, dok ubrzanje iz mjesta do 100 km/h od 12,3 sekunde omogućava nesmetano praćenje gradskog ritma.

 

Petostepeni mjenjač nije na nivou odličnog motora, ne zbog slabosti pri prenosu snage ili zbog nepreciznosti, već zbog prenošenja vibracija do ruke vozača. Na spisku detalja za koje smatramo da bi mogli biti bolji, a da se ne odraze na konačnu cijenu je i upravljač, koji se za ovu klasu zamalo prevelik. Njegova “veličina” može da oteža pronalazak idealnog položaja, pa vozačeva pozicija zahtijeva privikavanje. Kada bismo tražili dlaku u jajetu, primijetili bismo da se u drugom redu ne mogu smjestiti košarkaši, već dvije osobe prosječnog rasta (od 165 do 180 cm), ali, ruku na srce, riječ je o malom gradskom autu.Sa osjetno svježijim dizajnom, uglađenim i nadasve štedljivim početnim benzinskim agregatom, potpunom, a na momente i bogatom osnovnom opremom, te cijenom od 17.469 KM Renault Twingo podiže standarde u klasi malih gradskih automobila, jer nudi jedan od najzanimljivijih omjera u odnosu uloženo-dobijeno.

 

 

Datum objave: 19/12/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook