Naslovna > Automobili > Audi > Q8 > Q8 konačno pokazao lice
FOTO GALERIJA (11)

Audi

Q8 konačno pokazao lice

Novi Q8 u početku će se prodavati sa trolitarskim V6 TDI pogonskim agregatom koji razvija 290 ks i 600 Nm obrtnog momenta a kupcima u Evropi biće dostupan od jula ove godine...

Kompanija Audi konačno je predstavila svoj novi SUV model Q8. Ovaj dugo najavljivani automobil pokazao je svoje lice, a kupcima u Evropi biće dostupan od jula ove godine. Iz ove kompanije svoj novitet opisuju kao pouzdan, sportski i elegantan automobil. Vozilo je dugo 4,99 metara, široko dva a visoko 1,71 metar čime je u kompletu veći od svog prethodnika Q7. Što se međuosovinskog rastojanja tiče, ono iznosi oko tri metra, te je samim tim i kabina ovog modela prostranija nego kod konkurencije. Prtljažnik mu je takođe izdašan i iznosi od 605 do 1.755 litara. Audi Q8 postavljen je na mehaničkoj platformu koja predstavlja kombinaciju aluminijuma i čelika visoke čvrstoće, a masa praznog vozila, u verziji sa trolitarskim V6 TDI agregatom, iznosi 2.145 kg. Koeficijent otpora vazduha ovog modela je 0,34, što nije loš rezultat za jedan SUV automobil.

 

 

Što se tiče njegovog spoljašnjeg izgleda tu dominira „Singleframe“ rešetka hladnjaka sa oktagonalnim izgledom, zatim dinamični spojler, padajući krov i naplatci veličine 22 inča. Tu su još i LED farovi kao standard. Ovaj automobil posjeduje i Quattro pogon na sva četiri točka, a raspodjela snage na prednjoj i zadnjoj osovini je 40:60. Međutim, više snage se može slati i zadnjim točkovima, kada je to potrebno. Visina karoserije iznad tla iznosi 254 milimetara, a kratki prepusti ispred prednjih i iza zadnjih točkova mu omogućuju sjajnu upravljivost, čak i tokom off-road vožnje. Osim ovog, ima i adaptivni vazdušni ovjes. Kada govorimo o motorizaciji Audi Q8 u početku će se prodavati sa trolitarskim V6 TDI agregatom koji razvija 290 ks i 600 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor koristi tehnologiju takozvanog "blagog hibridnog pogona" koji obuhvata električni sistem od 40 volti, litijum-jonsku bateriju, starter i alternator. Sistem omoguća da se SUV kreće sa potpuno isključenim motorm do brzine od 160 km/h i da rekuperira do 12 kW snage prlikom usporavanja. Audi tvrdi da se zahvaljujući ovoj vrsti hibridnog sistema u realnim uslovima eksploatacije uštedi oko 0,7 l/100 km. Unutrašnjost vozila opremljena je po uzoru na nove modele A8 i A6, a on je tehnološki napredan u svakom smislu. Tu je MMI ekran osetljiv na dodir veličine 10,1 i 8,6 inča, digitalna instrument tabla veličine 12,3 inča, head-up ekran, ambijentalno osvetljenje, Bang & Olufsen zvučni sistem i kontrolu klime u četiri zone kao i mnogo sistema za asistenciju vozaču. Kada su performans u pitanju iz kompanije navode da je modelu Q8 za ubrzavanje od 0 do 100 km/h potrebno 6,3 sekundi i da postiže maksimalnu brzinu od 231 km/h.

Datum objave: 06/06/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook