Naslovna > Automobili > Kia > EV6 > Redefinisanje granica elektromobilnosti

Kia EV6

Redefinisanje granica elektromobilnosti

Novi Kia EV6 donosi dug domet, električnu snagu s nultim emisijama, 800-voltno vrlo brzo punjenje i specifičan stil na tržištu crossovera i sportskih terenaca. EV6 je Kijin prvi model napravljen na novoj, namjenskoj platformi za baterijska električna vozila (BEV)...

Ovaj pionirski crossover – prvi isključivi BEV, nastao u skladu s Kijinom novom dizajnerskom filozofijom Spajanje suprotnosti – predstavlja u budućnost usmjeren EV dizajn, koji karakterišu visokotehnološki detalji. Pokreće ga isključivo električna energija, s mogućnošću izbora različitih dometa i pogona s nultim emisijama. 800-voltno vrlo brzo punjenje omogućava EV6 da bateriju sa 10 posto na 80 posto napuni za samo 18 minuta, dok GT izvedba, namijenjena ljubiteljima još uzbudljivije vožnje, može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde i može se pohvaliti najvećom brzinom od čak 260 km/h.

 

 


EV6 je dizajniran u skladu s Kijinom novo dizajnerskom filozofijom Spajanja suprotnosti, koja je našla inspiraciju u kontrastima prirode i čovječanstva. Sprijeda je Kijina 'tigrova maska' dobila drugačiji izgled prilagođen digitalnom dobu. Dnevna svjetla, koja su dio 'digitalne tigrove maske', dobila su elegantan, moderan izgled i uključuju 'sekvencijalni' dinamični uzorak rasvjete. Ispod njega nisko postavljeni otvor za protok zraka vizuelno širi prednji dio vozila i naglašava svoj high-tech izgled.

 


Izgled boka je sa siluetom inspirisanom crossoverima moderan, elegantan i aerodinamičan. Karakterna crta, koja ide uzduž dna vrata, krivi se prema gore i ide prema zadnjim blatobranima, čime vizuelno produžava profil vozila. Zadnji dio, djelimično konstruisan zbog postizanja vrhunskih aerodinamičnih mogućnosti, donosi padajući zadnji C stub sa crnim sjajnim umecima koji vizuelno šire prozor. Iznad toga je krovni spojler koji zrak potiskuje prema donjem spojleru smještenom iznad jedinstvenih svjetala.

 

Dizajn unutrašnjosti karakterističan za EV doba maksimalno koristi prednosti Kijine namjenske E-GMP platforme. Uprkos kompaktnim vanjskim dimenzijama 2.900 milimetara dug međuosovinski razmak u kabini pruža puno prostora kao što ga nude srednje veliki sportski terenci. Jedan od elemenata koji najviše odudara je infotainment ekran. Jednostavan izgled širokog ekrana i armaturne ploče daju kabini osjećaj otvorenosti. Relaksirajuća sjedišta su tanka, lagana i savremena, presvučena modernim, vizuelno zanimljivim i robusnim tkaninama napravljenim od prerađene plastike, što je ekvivalentno upotrebi 111 plastičnih boca za vodu.


EV6 nudi inteligentan i prilagodljiv raspored u kabini i mnoštvo prostora za odlaganje, uključujući prtljažnik od 520 litara zapremine (VDA) s podignutim sjedištima u 2. redu. S oborenim sjedištima u 2. redu zapremina se povećava na 1.300 litara. Auto ima sprijeda ispod „haube" dodatna 52 litra zapremine za odlaganje (2WD izvedba) odn. 20 litara (AWD).

 

 

 

 

EV6 kupcima nudi više mogućnosti izbora isključivo električnog pogona s nultim emisijama, uključujući visokonaponski baterijski sklop dugog dometa (77,4 kWh) i standardni domet (58 kWh). EV6 GT-line je takođe na raspolaganju s dugim i standardnim dometom, dok je EV6 GT raspoloživ samo s baterijskim sklopom dugog dometa. To je Kijino prvo električno vozilo raspoloživo s pogonom na 2 (2WD) ili 4 točka (AWD) – potonji nudi unaprijeđene dinamične performanse i u najzahtjevnijim uslovima. Takođe, EV6 zahvaljujući svojim asistencijskim sistemima (ADAS) nudi vrhunsku sigurnost i udobnost. Time na svakom putovanju smanjuje opasnost i stres u vožnji i štiti putnike i ostale učesnike u saobraćaju.


Model EV6 će se proizvoditi u Južnoj Koreji. Prodaja na izabranim globalnim tržištima počinje u drugoj polovini ove godine, a na nekim tržištima online rezervacije su moguće već od 30. marta.

Datum objave: 30/03/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook