Naslovna > Automobili > Opel > Insignia > Redizajn u znaku trocilindarskih motora
FOTO GALERIJA (10)

Opel Insignia

Redizajn u znaku trocilindarskih motora

Sve stroži ekološki propisi uslovili su Opel da nakon Astre i Insigniju po prvi put do sada ponudi sa dva nova trocilindarska motora, koji potrošnjom i emisijom CO2 zadovoljavaju aktuelne Euro 6 standarde...

 

Nakon što je polovinom prošle godine predstavio novu Corsu, a zatim i redizajniranu Astru, Opel je u prvim danima 2020. godine na Sajmu automobila u Briselu javnosti prikazao i temeljno osvježenu Insigniju. Podsjećamo da je dah svježine zahvatio oba Insignijina karoserijska izdanja, petovratnu Grand Sport limuzinu i raskošni Grand Sport Tourer karavan. Jedna od najvažnijih Opelovih tehnoloških misija tokom 2019. godine bilo je smanjenje potrošnje i emisije štetnih izduvnih gasova, čiji prekomjerni nivo bi mnoge proizvođače na evropskom tržištu mogao zaviti u crno, zbog najavljene kazne od 95 eura po svakom emitovanom gramu iznad zacrtane granice od 95 g/km. Njemački stručnjaci s ponosom ističu da su sa redizajnom uspjeli smanjiti potrošnju goriva za čak 18% u Insignijoj pogonskoj gami, koju će od starta prodaje činiti tri motora, tri benzinca i jedan dizelaš. Veliki napredak u smanjenju potrošnje prema Opelu ostvaren je prije svega uvođenjem novih energetski efikasnijih trocilindarskih benzinskih i dizel motora, koji su preuzeti od broj manje Astre. Trocilindarski motori istovremeno su lakši u prosjeku za oko 50 kilograma od svojih prethodnika, a uvedeni su i novi mjenjači s niskim stepenom trenja, koji dodatno smanjuju potrošnju goriva i istovremeno povećavaju udobnost vožnje. Osnovni modeli Insignije imaju ručni mjenjač sa šest stepeni prenosa, kojem se kao alternative nude dva automatska s osam ili devet stepeni prenosa. Redizajnirana Insignija je poput Astre dobila masku hladnjaka sa aktivno podesivim krilcima, koja se zatvaraju na visokim brzina, te tako poboljšavaju aerodinamiku što omogućava dodatno smanjenje potrošnje.

 

 

Dosadašnji 1,5-litarski turbobenzinac koji je bio dostupan u dvije verzije sa 140 i 165 KS zamijenjen je sa manjim 1,4-litarskim motorom, koji iz tri cilindra istiskuje 145 KS i 236 Nm obrtnog momenta. Zahtjevnijim ljubiteljima benzinskih motora nudi se dvolitarski četverocilindarski turbo motor sa 200 KS, koji je u GSi verziji razvija dodatnih 30 „konja” više. Veći benzinac prvi je Opelov motor koji dolazi sa sistemom deaktivacije cilindara, koji omogućava kratkotrajno isklučivanje dva cilindra u uslovima krstareće vožnje, sa ciljem smanjenja potrošnje goriva i emisije CO2. Sa redizajnom iz motorne game povučen je dosadašnji 1.6 CDTi dizelaš, koji je bio dostupan u dvije verzije sa 110 i 136 KS. On je zamijenjen sa potpuno novim trocilindarski 1.5 motorom, koji će biti dostupan isključivo u verziji sa 122 KS. Opelovi dizajneri dodatno su poboljšali Insignijin enterijer. U prvom planu su multifunkcionalni trokraki upravljač i AGR električno podesiva ergonomska sjedišta sa grijanjem i ventilacijom. U najbogatijem paketu opreme AGR sjedišta dolaze presvučena kombinacijom kože i alkantare, a postoje i povoljnije kombinacije obložene platnom. Pametni telefoni su dobili bežični indukcioni punjač, a navigacioni sistem novu grafiku, dok multimedija nudi jednostavnije povezivanje sa pametnim urežajima pomoću Android Auto i Apple Car Play aplikacija. Opel je uz Insigniju ponudio širok raspon serijske opreme, koja će biti podijeljena u četiri različita nivoa: dva klasična Elegance i Ultimate, i dva sportska GS Line i GSi. Vanjski dizajn minimalno je promijenjen sa novim branicima, maskom hladnjaka i aluminijumskim naplacima. Prednjim dijelom dominiraju nova IntelliLux LED svjetla sa po 84 LED dioda sa svake strane. U Opelu ističu da nova svjetla veoma efikasno osvjetljavaju put, dok su zadnja zadržala karakterističnu grafiku, ali je nivo njihovog osvjetljenja sada još jači. Najveću promjenu na zadnjem braniku predstavlja ugradnja novih hromiranih imitacija izduvnih otvora. Redizajnirana Insignia već se može naručiti u Opelovim evropskim salonima po početnoj cijeni od 28.505 eura za limuzinu, odnosno 28.955 eura za karavan.

 

 

Datum objave: 14/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook