Naslovna > Automobili > Land Rover > Range Rover > Revolucija na svim poljima

Land Rover Range Rover

Revolucija na svim poljima

Četvrta generacija Range Rovera donosi 420kg lakšu aluminijumsku karoseriju, novi pogonski sklop, unaprijeđeni Terrain Response sistem, uz puno viši nivo luksuza...

Britanski proizvođač terenskih i SUV automobila predstavio je četvrtu generaciju reprezentativnog Range Rovera. Novi model je lakši, jači i višestruko luksuzniji od svog prethodnika, te bi prema očekivanju Britanaca trebao nastaviti borbu sa najboljim predstavnicima visoke SUV klase. Iz Land Rovera ističu da je novi Range Rover razvijen na temeljima višegodišnjeg iskustva, uz korištenje najsavremenijih tehnologija dizajniranja i konstruisanja SUV vozila.

 

Radikalan zaokret u odnosu na prethodnika napravljen je i izradi karosrije koja je umjesto čelične dobila 39% lakšu aluminijmsku strukturu. U praksi je to donijelo uštedu u težini od nevjerovatna 420 Kg, koji su prema navodima Britanaca omogućili potpuno drugačije vozne osobine i dinamiku vožnje u odnosu na prethodnika, nižu potrošnju i emisiju CO2. Dizajn automobila usklađen je sa stilom koji je Land Rover promovisao sa izuzetno popularni kompaktnim SUV modelom Evoque. Sličan potez napravljen je i u enterijeru koji očekivano donosi puno više luksuznih detalja i komoditeta u odnosu na manjeg predstavnika.

 

Iz Land Rovera poručuju da su dodatno unaprijedili i off-road sposobnosti reprezentativnog modela sa novom generacijom elektronskog „Terrain Response“ sistema, koji bi ovom modelu trebao omogućiti uvjerljive vozne mogućnosti po silasku sa asfalta. U prvi plan Britanci ističu i informaciju da su predserijski modeli u 18 mjeseci prevalili više od milion milja u najrazličitijim uslovima za vožnju u 20 zemalja širom svijeta, kako bi se vozne karakteristike vozila dovele do najvišeg mogućeg nivoa.

 

U prilog boljim voznim karakteristikama ide i činjenica da je pogonski sistem potpuno novodizajniran, kako bi bio lakši, pokretljiviji i dinamički napredniji. Svi sklopovi izvedeni su tako da se nivo buke smanji na najmanji mogući nivou, a da ugođaj u vožnji bude vrhunski. Mada za sada nema zvanične potvrde u novi Range Rover bi se kao i do sada trebali ugrađivati jedan V8 benzinac, te po jedan V6 i V8 dizelaš. Novi Range Rover na britanskom tržištu će se pojaviti do kraja tekuće godine dok bi prodaja u Evropi trebala početi sa prvim mjesecima 2013. godine.

Datum objave: 15/08/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook