Trebalo je tri četvrtine vijeka, ali Ferrari je konačno predstavio svoj prvi automobil sa četvoro vrata nazvan Purosangue. Novi model se pridružuje luksuznoj liniji koja uključuje sve, od elegantnog Roma i modernog 296 do neukroćenih SF90 i 812. Ferrari se ograđuje od ideje da je novi model, zapravo, sportsko terensko vozilo. “Ne zovemo ga SUV-om”, insistira izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna. “Ne govorimo ni o terencima.” Konfiguracija Purosanguea zaista čini ovaj Ferrari više natečenim sportskim automobilom.
Ferrari se povukao na sve strane kako bi složio Purosangue u korist uravnoteženog rasporeda. Ispod njegovog dugačkog poklopca motora na preklop koji se visoko otvara sa zadnje strane nalazi se novi 6,5-litarski atmosferski V12 agregat koji proizvodi 715 KS i 716 Nm obrtnog momenta bez ikakvog nagovještaja elektrifikacije. Postavljen je daleko nazad u motorni prostor u srednjem položaju kako bi pomogao u raspodjeli težine, dok se snaga prenosi preko osmobrzinskog mjenjača s dvostrukim kvačilom smještenog takođe nazad. Motor proizvodi 80% obrtnog momenta pri samo 2.100 o/min, maksimalnu snagu pri 7.750 o/min i maksimalnu brzinu rotacije od 8.250 o/min, što bi mu trebalo dati prilično uzbudljiv obim snage.
Ferrari tvrdi da je njihov Purosangue sam u svojoj kategoriji. Njegovo međuosovinsko rastojanje od 3.018 milimetara je blizu Lamborghini Urus Performante-u (3.002 mm) i Bentley Bentayga Speed-u (2.995 mm), a 43 mm je kraće od Aston Martina DBX707 (3,061mm). Što se tiče mase, Purosangue tvrdi da je težina procijenjena od 2.033 kilograma – vjerovatno najniža u tom takmičarskom setu.
Procjenjuje se da će Purosangue dostići 100 km/h za 3,3 sekunde i postići maksimalnu brzinu veću od 310 km/h. Kao i GTC4Lusso, novi model ima pogon na sve točkove, a prednji pogon se isključuje iznad četvrtog stepena prenosa i/ili oko 200 km/h. Radeći sa Multimaticom, Ferrari je razvio sistem aktivnog vješanja koji koristi tehnologiju True Active Spool Valve (TASV) kanadske firme, koja koristi četiri 48-voltna aktuatora za kontrolu hoda amortizera. Budući da postavci nedostaju stabilizatori, aktuatori mogu raditi zajedno kako bi upravljali i nagibom i okretanjem. Brza podešavanja mogu upravljati i kretanjem točkova i visinom vožnje, od kojih potonja može pasti i do 10 milimetara dok je vozilo u krivinama.