Naslovna > Automobili > Ferrari > Purosangue > Savršenstvo sa četvoro vrata, četiri sjedišta i V12

Ferrari Purosangue

Savršenstvo sa četvoro vrata, četiri sjedišta i V12

Kako sada stvari stoje, Ferrari je napravio dugo očekivani iskorak, a Purosangue izgleda uravnoteženije, profinjenije i intrigantnije nego konkurentski modeli, ako ih uopšte ima. Početna cijena od 390.000 evra privlači kupce koji već imaju mnogo različitih tipova automobila u njihovoj garaži...

Trebalo je tri četvrtine vijeka, ali Ferrari je konačno predstavio svoj prvi automobil sa četvoro vrata nazvan Purosangue. Novi model se pridružuje luksuznoj liniji koja uključuje sve, od elegantnog Roma i modernog 296 do neukroćenih SF90 i 812. Ferrari se ograđuje od ideje da je novi model, zapravo, sportsko terensko vozilo. “Ne zovemo ga SUV-om”, insistira izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna. “Ne govorimo ni o terencima.” Konfiguracija Purosanguea zaista čini ovaj Ferrari više natečenim sportskim automobilom.

 

 

 

 


Ferrari se povukao na sve strane kako bi složio Purosangue u korist uravnoteženog rasporeda.  Ispod njegovog dugačkog poklopca motora na preklop koji se visoko otvara sa zadnje strane nalazi se novi 6,5-litarski atmosferski V12 agregat koji proizvodi 715 KS i 716 Nm obrtnog momenta bez ikakvog nagovještaja elektrifikacije. Postavljen je daleko nazad u motorni prostor u srednjem položaju kako bi pomogao u raspodjeli težine, dok se snaga prenosi preko osmobrzinskog mjenjača s dvostrukim kvačilom smještenog takođe nazad. Motor proizvodi 80% obrtnog momenta pri samo 2.100 o/min, maksimalnu snagu pri 7.750 o/min i maksimalnu brzinu rotacije od 8.250 o/min, što bi mu trebalo dati prilično uzbudljiv obim snage.

 


Ferrari tvrdi da je njihov Purosangue sam u svojoj kategoriji. Njegovo međuosovinsko rastojanje od 3.018 milimetara je blizu Lamborghini Urus Performante-u (3.002 mm) i Bentley Bentayga Speed-u (2.995 mm), a 43 mm je kraće od Aston Martina DBX707 (3,061mm). Što se tiče mase, Purosangue tvrdi da je težina procijenjena od 2.033 kilograma – vjerovatno najniža u tom takmičarskom setu.

 


Procjenjuje se da će Purosangue dostići 100 km/h za 3,3 sekunde i postići maksimalnu brzinu veću od 310 km/h. Kao i GTC4Lusso, novi model ima pogon na sve točkove, a prednji pogon se isključuje iznad četvrtog stepena prenosa i/ili oko 200 km/h. Radeći sa Multimaticom, Ferrari je razvio sistem aktivnog vješanja koji koristi tehnologiju True Active Spool Valve (TASV) kanadske firme, koja koristi četiri 48-voltna aktuatora za kontrolu hoda amortizera. Budući da postavci nedostaju stabilizatori, aktuatori mogu raditi zajedno kako bi upravljali i nagibom i okretanjem. Brza podešavanja mogu upravljati i kretanjem točkova i visinom vožnje, od kojih potonja može pasti i do 10 milimetara dok je vozilo u krivinama.

Datum objave: 14/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook