Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > A Klasa > Sirove strasti

Mercedes A45 AMG

Sirove strasti

Najnovije AMG izdanje A-klase predstavlja najjači i najbrži serijski kompakt današnjice...

Mercedes je još jednom pokazao sirove AMG mišiće. Najnovija zvijer zove se A45. Sportska verzija najmanjeg Mercedesa današnjice opremljena je dvolitarskim turbobenzinskim agregatom sa čak 360 KS, koji se sklapa ručno u AMG-ovim pogonima u gradiću Affalterbachu, nedaleko od Sttugarta. Ovaj agregat koji raspolaže sa 450 Nm obrtnog momenta, u rasponu od 2.200 do 5.000 obrtaja dovoljan je da se A-klasa od 0 do 100 km/h katapultira za 4,6 sekundi i da postigne maksimalnih 250 km/h.

 

Ovakve performanse omogućiće vlasnicima A45 da u ubrzanju skinu skalp renomiranim sportskim modelima poput Porsche Caymana S (325 KS/4,9 s do 100 km/h) ili Nissana 370Z (328 KS/5,3 s do 100 km/h), odnosno da se ne obrukaju ni pred automobilskim ikonama poput Porschea 911 Carrera S Coupe (400 KS/4,5 s do 100 km/h).

 

U Mercedesu osim na performanse naglasak stavljaju i na činjenicu da će A-klasa od pomenute ekskluzivne konkurencije sa cijenom od 41.000 eura biti osjetno jeftinija. I u poređenju sa direktnim konkurentima najjača A-klasa ima čime da se pohvali, jer Audi S3 Sportback Quattro, koji ima 300 KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,5 sekundi, a BMW M135i xDrive, sa 320 KS, to ostvaruje za 4,7 sekundi.

 

Osim što vrtoglavo ubrzava najjača A-klasa ima i jedinstven sportski zvuk, koji je prema Mercedesovim tvrdnjama dobijen ugradnjom najsavremenijeg izduvnog sistema. Snažan pogon prate i pojačano vješanje, odnosno ESP sistem sa tri različita režima rada, od kojih jedan omogućava potpuno isključivanje. Kako bi se obuzdao ovako snažan automobil, ugrađeni su progresivni servo upravljač, snažne kočnice, te posebno stilizovani 18-inčni AMG alu-naplaci. Unaprijeđena je i aerodinamika automobila, da bi se povećao downforce, pri visokim brzinama.

 

PRENOS SNAGE

Brzina munje

 

Da bi se 360 KS prenijelo na podlogu zaduženi su 4Matic pogon, te lagani i veoma brzi automatski mjenjač...

 

Za prenos snage s motora na točkove je zadužen sedmostepeni automatski mjenjač dok se snaga u kontaktu sa podlogom raspodjeljuju putem 4Matic pogona na sve točkove. U Mercedesu navode da je novi mjenjač za 25 odsto lakši u odnosu na uporedivu konkurenciju. Primarni pogon je na zadnje točkove, uz mogućnost usklađivanja do omjera od 50:50 među osovinama. 

Datum objave: 18/05/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook