Naslovna > Automobili > Porsche > Cayenne > Snaga iz novih izvora
FOTO GALERIJA (5)

Novitet – Porsche Cayenne

Snaga iz novih izvora

Novi Cayenne donosi vrhunski luksuz, u vitkijem tijelu, ispod kojeg se krije ekološki prihvatljivija, ali nadasve vrhunska, pogonska tehnologija...

Snažniji, štedljiviji, lakši, a po mnogima i puno ljepši Porsche Cayenne stigao je na evropsko tržište. Za razliku od veoma uspjelog prethodnika, koji je ime Porsche uveo u premium SUV klasu, novi model je lakši punih 180 kg, a sami tim i agilniji te osjetno štedljiviji, čak 20 odsto u prosjeku. Veliki doprinos ka ekologiji Porsche je napravio predstavljanjem hibridne verzije Cayenne S, koja uspješno pomiruje vrhunske performanse sa niskom potrošnjom.  Dizajnerski gledano kod novog Cayennea zadržana je osnovna forma, koju je promovisala prva generacija, ali sa puno više elegantnih i dinamičnijih linija, čiji je primarni cilj da se istakne uzorna agilnost ovog automobila. Određeni pomak napravljen je i u unutrašnjosti, koja zahvaljujući povećanju osovinskog razmaka od četiri milimetra, ali i određenim zahvatima na konstrukciji pojedinih elemenata enterijera, sada može da ponudi vrhunsku udobnost za pet putnika. Najveća konstrukcijska novina je mogućnost podešavanja zadnje klupe, koja se može uzdužno pomicati čak 16 cm. Početni model pokreće 3.,6 V6 benzinski motor sa 300 KS, koji uz pomoć osmostepene automatike prosječno troši ispod deset litara, tačnije 9,9 litara na 100 kilometara.

 

 

 

 


Bh. kupcima najzanimljiviji je dizelski 3.0 agregata sa 240 KS, koji nudi još bolja ostvarenja kada je riječ o prosječnoj potrošnji, jer se svakih 100 kilometara zadovoljava sa samo 7,4 litre. Vrh ponude predstavlja 4.8 V8 agregat, koji u različitim izvedbama razvija od 400 do 500 KS, koliko ima najsnažnija Cayenne S Turbo verzija. Za pokretanje hibridnog modela izabran je Audijev V6 benzinac sa 333 KS, koji je uparen sa elektromotorom od 47 KS. Ukupnih 380 KS dovoljno je da hibridni Cayenne do stotke stigne za samo 6,5 sekundi, te da se ne zaustavi dok ne dostigne maksimalnih 242 km/h. Prednost hibridne tehnologije najbolje se vidi na prosječnoj potrošnji, koja za 2319 kg težak SUV sa koeficijentom otpora zraka od 0,36 Cx iznosi samo 8,2 litre. Početni model Cayenna (V6 benzin, 300 KS) u Evropi starta po cijeni od 55.431 eura, dok najskuplji Cayenne Turbo (V8, 500 KS) košta 115.526 eura.

Datum objave: 28/05/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook