Naslovna > Automobili > Nissan > GT-R > Spreman za rušenje rekorda

Nissan GT-R Nismo

Spreman za rušenje rekorda

Ovaj model biće dostupan u Japanu krajem februara 2014., u SAD-u i Evropi kasnije u 2014. godini...

Rekordi se ruše, a snovi ostvaruju na predstavljanju modela Nissan GT-R Nismo. Taj model orijentisan na utrke, donosi „tvornički podešenu” dinamiku superautomobila s revolucionarnom poboljšanom aerodinamikom i izrazito preciznim upravljanjem. Nissan GT-R već je u automobilskom svijetu poznat kao jedan od superautomobila s najboljim performansama, a sada su u Nissanu iskoristili desetljeća iskustva u utrkama koje je prikupio Nismo, specijalist ovog branda za motorsportove, kako bi razvili vrhunski Nissan GT-R.

 

Nissan GT-R Nismo odlikuje se ekskluzivnim dizajnom koji prihvata staru filozofiju utrka prema kojoj oblik treba pratiti funkcije. Raspolaže mnogobrojnim tehnologijama inspirisanim motorsport disciplinama, kako bi se performanse automobila unaprijedile kroz poboljšanu aerodinamiku, ovjes i pogonski sklop, stvarajući time uravnoteženu mašinu, koja se jednako dobro snalazi i na cesti i na stazi.

 

Carlos Ghosn, glavni izvršni direktor Nissana, kaže da je to najbrži Nissan GT-R u istoriji: „Vrijeme u kojem prelazi krug je 7:08,679 i možemo opravdano reći da Nissan GT-R Nismo drži rekord među vozilima u masovnoj proizvodnji za krug na stazi Nürburgring Nordschleife, što je zlatni standard dostignuća visokih performansi.”

 

Pregled modela Nissan GT-R Nismo - vodeći model linije Nismo

Mehanička obilježja

Nissan GT-R Nismo koristi se inovacijama, tehnikom bez kompromisa i tehnologijama inspirisanim automobilizmom, kako bi postigao nove nivoe snage, brzine i upravljanja.

 

Motor

·      Ispod poklopca motora, 3,8-litarski V6 VR38DETT motor iskoristio je znanje koje je Nismo prikupio učešćem na utrkama kao što je svjetski poznata 24 sata Nürburgringa. Povećana je snaga motora koja sad iznosi 600 KS (441 kW) uz 652 Nm obrtnog momenta.

·      Novi turbopunjači visokog protoka i velikog kapaciteta, koji se koriste u GT3 utrkama, poboljšavaju dotok zraka, a optimizirana individualna kontrola paljenja za svaki cilindar, te dorađena pumpa za gorivo poboljšavaju izgaranje.

 

Podvozje

·      Opruge i posebno razvijeni Bilstein amortizeri Damptronic na prednjem i stražnjem ovjesu posebno su namješteni kako bi omogućili iznimne razine prijanjanja i postepene reakcije upravljanja na granicama performansi. Može se birati između tri načina rada ovjesa: Comfort, Normal i R, za vožnju na stazi.

·      Ekskluzivne Nismo gume, koje je razvio Dunlop, odlikuju se iznimnim prijanjanjem i upravljanjem. Dimenzije su im 255/40 ZRF20 naprijed i 285/35 ZRF20 nazad.

·      Posebno razvijene spone pričvršćene na prednja ramena povećavaju trag točkova, kako bi optimizirali položaj istih pri oštrim skretanjima i poboljšavaju stabilnost pri vožnji unaprijed i skretanju. Također, veliki vijci iznimne krutosti upotrebljeni su kako bi se povećala krutost područja za pričvršćivanje glavčine točka.

·      Kako bi se smanjilo bočno naginjanje pri vožnji u zavojima i promjeni smjera, Nissan GT-R Nismo opremljen je šupljim stražnjim stabilizatorom promjera 17,3 mm koji smanjuje naginjanje istovremeno smanjujući težinu.

 

Konstrukcija karoserije

·      Povećana krutost karoserije postignuta je upotrebom lijepljenja uz zavarivanje, čime se postižu precizne reakcije ovjesa pod ekstremnim opterećenjima, što je „tvornički tunirano” poboljšanje Nisma.

 

 

Dizajn vanjskog dijela - Ekskluzivan dizajn s poboljšanom aerodinamikom

·      Koristeći najnovije metode simulacije kompjuterske dinamike fluida za analizu protoka zraka, Nismo je razvio aeropaket koji poboljšava prijanjanje uz cestu, smanjuje štetan učinak otpora zraka, a istovremeno daje automobilu opasan i snažan izgled.

 

·      Prednji branik, krilce ispod poklopca motora i karbonski stražnji spojler povećavaju aerodinamički potisak, snižavajući težište i stvarajući dodatnih 100 kg (pri 300 km/h) u usporedbi s upravo obnovljenim modelom Nissan GT-R iz 2014. Aerodinamičke značajke automobila prilagođene su kako bi se osigurala jednolična raspodjela aerodinamičkog potiska od prednjeg do stražnjeg kraja na svim brzinama radi što progresivnijih obilježja upravljanja. Široka konfiguracija prednjeg branika i produženi, ali zašiljeni oblik stražnjeg branika zadržavaju koeficijent otpora zraka na 0,26, baš kao i u modelu Nissan GT-R iz 2014.

·      Nissan GT-R Nismo bit će dostupan u pet boja karoserije: biserna bijela, biserna crna, metalik siva i jarkocrvena. Jedinstvena za model GT-R Nismo je mat tamnosiva koja ističe mišićavost vanjštine automobila.

·      Crne felge sa šest krakova, inspirisane su trkaćim Nissanom GT-R koji se utrkuje u klasi GT500 u SUPER GT seriji.

 

Unutrašnjost

·      Kabina modela Nissan GT-R Nismo samopouzdanje vozača inspiriše i izradom i optimiziranim položajem za vožnju.

·      Ergonomski oblikovana Recaro sjedišta s naslonima od ugljičnih vlakana. (Evropa/Japan) udobna su, a vozaču i suvozaču istovremeno nude čvrstu podršku.

·      Nismo vozači utrka uticali su na dizajn kola upravljača presvučenog Alcantarom®, s tri prečke, crvenom centralnom oznakom i crvenim šavovima, koji nude najbolju kombinaciju prijanjanja, reagiranja i udobnosti.

·      Instrument tabla izgleda poput karbonske, a brzinomjer ima crveni dizajn. Pokrov instrument table također je presvučen Alcantarom®.

·      Unutrašnje presvlake uključuju diskretne crvene šavove na sjedištima, centralnoj konzoli, oblogama vrata i kolu upravljača.

Datum objave: 20/11/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook