Za kupce Evropljane spremna je “plug in” hibridna pogonska kombinacija za SUV Audi Q7.U Ingolstadtu su spremili automobile sa dva nivoa snage.
Tu su slabiji model Q7 55 TFSI e Quattro, kojeg pokreće trolitarski turbobenzinski V6 motor, dok se snažnija verzija krije se iza oznake Q7 60 TFSI e quattro.
Slabijem modelu asistira elektromotor integrisan u kućištu 8-stepenog automatskog mjenjača, te vozač u kombinaciji može računati na 381 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuira na obje osovine.
Kapacitet baterija (17,3 kWh) dovoljan je da veliki SUV bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći nešto više od 40 kilometara. Razvija brzinu od 240 km/h, a od 0 do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi. Tvornički deklarisana prosječna potrošnja iznosi 2,9 litara za 100 pređenih kilometara.
Kombinovana snaga snažnije verzije iznosi 456 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,6 sekundi.
Audi za slabiju verziju u Njemačkoj traži 74.800 eura, a za snažniju 89.500 eura