Naslovna > Vijesti > Sve po starom u novoj sezoni

Formula 1

Sve po starom u novoj sezoni

U cilju pojednostavljenja priprema i rezanja troškova, timovi su jednoglasno odbili predloženu promjenu komponenti za izradu pneumatika, a Red Bull je odbio pokušaj Liberty Media da vrati Alonsa u prelaznu sezonu...

 

Nakon dvogodišnjeg razmatranja čelnici Formule 1 izabrali su smjer prema kojem će ovo najpresttžnije automobilsko takmčenje postati još atraktivnije, timovi izjednačeniji, a borba za titule sa više neizvjesnosti. Jean Todt zajedno sa ostalim čelnicima je prezentovao nove smjernice sa tehničkim i finansijskim pravilima, brižljivo odabranim kako bi Formula 1 opet bila vrhunski automobliski spaktakl koji privlači brojnu publiku i potencijalne sponzore. Jedan od glavnih noviteta je usvajanje bužeta u iznosu od 175 miliona dolara, ali i usvajanje tehničkih pravila vezanih za bolide koji će postati teži, aerodinamički pojednostavljeni sa dosta više zajedničkih komponenti, ali će biti i sporiji za oko tri sekunde po krugu. Taj brzinski nedostatak će biti kompenzovan većim brojem preticanja koje bi trebale da omoguće nove aerodinamičke izmjene. Sve navedene promjene su naišle na odobravanje i moći će se vidjeti na stazi od 2021. godine, a u 71. sezoni koja je pred nama uglavnom sve ostaje po starom.

 

Prema novim pravilima vozački kombinezoni, rukavice i obuća moraju pružiti zaštitu od najmanje 13 sekundi  pri temperaturi od 850 stepeni celzijusa umjesto dosadašnjih 11. Za proizvođače opreme ovi novi propisi će predstavljati korak unazad u razvoju lakih materijala, doduše povećanje narudžbi će povećati i profit tako da nemaju razloga za negodovanje. Pored opreme, FIA donosi i nove sigurnosne propise za staze. Nesreća na belgijskoj stazi Spa u kojoj je život izgubio Anthoine Hubert pokrenula je uvođenje standardnih zaštitnih barijera, zidova i mreža u zonama izletanja, zatim telemetrijskih sistema koji će proći dodatnu homologizaciju što će zahtijevati dodatne troškove i pronalaženje izvođača radova. Naime, kako bi uopšte mogle da izvode predviđenu homologizaciju, kompanije moraju biti sa liste koji je sastavila FIA, odnosno da posjeduju strogo određene standarde za izvođenje radova i proizvodnju opreme. Pojedini timovi su prisiljeni žrtvovati prelaznu sezonu kako bi se što bolje spremile za novi ciklus, jer je FIA odlučila iskoristiti ua uvođenje novih propisa za opremu vozača bolida. U međuvremenu ekipe su jednoglasno odbile najavljene izmjene u primjeni komponenti za izradu novih pneumatika i sada se Pirelli može potpuno posvetiti razvoju 18-inčnih pneumatika za 2021. godinu koji bi trebalo da zamijene trenutne 13- inčne.

 

 

Nicholas Latifi aktuelni vicešampion Formule 2, zamijeniće Roberta Kubicu u ekipi Williamsa gdje je u ovoj sezoni radio kao testni vozač.

 

Mick Schumacher sin sedmostrukog prvaka ostaje i naredne sezone u Formuli 2 gdje se bori za naslov, iako mu je predodređeno mjesto u ekipi Ferrarija. U narednoj sezoni prvenstvo Formule 2 će se voziti na 18-inčnim pneumaticima.

 

Hülkenberga u Renaultovoj ekipi će zamijeniti Ocon sa 50 nastupa u F1 Force India koji je prethodne sezone radio kao testni vozač Mercedesa.

Datum objave: 03/01/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook