Naslovna > Automobili > Mahindra > Goa > Terenac starog kova
FOTO GALERIJA (14)

Test-Mahindra Goa 2.5 CRDe GLX

Terenac starog kova

Klasična Jeepova konstrukcija, oku ugodan dizajn, moćan pogon provjerene pouzdanosti, raskošna ponuda prostora i povoljna cijena dovoljni su aduti da privuku pažnju ljubitelja terenaca starog kova, kojima elektronska pomagala ne pomažu već ih samo sputavaju

Indijski proizvođač stigao je na naše tržište prije godinu dana preko preduzeća Šumooprema iz Banje Luke, koje je ujedno i generalni zastupnik Mahindre za BiH. Prvi susret za Goom imali smo sa multifunkcionalnim pick-upom, koji za razliku od klasičnog modela nudi veću kabinu dovoljnu za komforan prevoz za pet osoba, a drugi, nedavni sa terencem oznake GLX 2.5 CRDe. Iako dizajnerski ne spada u kategoriju modernih terenskih automobila, za Gou se ipak ne može reći da je retro primjerak. Pojedini detalji, poput maske hladnjaka upućuju na Mahindrinu vezu sa Jeepom, od kojeg je Goa, u doduše modifikovanom izdanju, naslijedila kompletnu noseću konstrukciju sa prednjim nezavisnim vješanjem i zadnjom krutom osovinom sa spiralnim oprugama (pick-up ima lisnate gibnjeve).

 

 

 

 


Kao i za pick-up model, za pogon terenca zadužen je robusni četverocilindrični 2.5-litarski CRDe dizelaš klasične konstrukcije. Naime, ovaj common-rail agregat ima dva ventila po cilindru i jednu bregastu osovinu u glavi. U kombinaciji sa turbopunjačem i hladnjakom vazduha razvija 108 KS pri 3800 o/min, dok je najveći obrtni moment od 250 Nm ostvariv od 1.800 o/min. Čak i pri bržoj vožnji bespućima, Goa GLX demonstrira da ni po čemu ne zaostaje za sličnom konkurencijom, a veliki broj njih sposobna je i potući do nogu. Rezultat je to odlične usklađenosti provjerenog ogibljenja, sposobnog pogona, te iznenađujuće iskoristivog agregata, koji se sa prosječnom potrošnjom od 9,8 litara pokazao i kao prilično ekonomičan. Mjerenje performansi je otkrilo još pozitivnosti Mahindrinog terenca, jer Goa GLX do 100 km/h stiže za solidnih 15,8 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 152 km/h. Da Goa spada u grupu čistokrvnih „old school“ terenaca pokazuju i njene vozne karakteristike.

 

UNUTRAŠNJOST
Prednosti kockaste karoserije su mnogobrojne, a jedna od njih je izuzetna preglednost u svim pravcima. Ugodni, debelo postavljeni servo upravljač podesiv je po visini, dok analogni instrumenti i otvori ventilacije zbog svog ovalnog oblika pokazuju da je Mahindrinim dizajnerima pružena prilična sloboda u finalizovanju enterijera. Oko ručice iznenađujuće preciznog petostepenog ručnog mjenjača postavljene su gotovo sve komande serijske opreme, kao što su manuelna klimatizacija, selektor Borg Warner pogona, te prekidači električnog pokretanja stakala. Sivilo prilično krute, ali na prvi pogled trajne plastike od koje je izrađena instrument tabla, uspješno je razbijeno umetkom na centralnoj konzoli. Što se tiče ponude prostora, za upravljačem će određenih poteškoća imati samo osobe iznad 190 cm, dok je na zadnjoj klupi situacija znatno bolja. Serijska oprema je potpuna, a iz nje se kao najzanimljiviji elementi izdvajaju MP3 Player sa daljinskim upravljačem, klima uređaj, podizači svih stakala i follow me home svjetla.

 

Naime, sama konstrukcija krute šasije, klirens od 210 mm, te provjereni Borg Warnerov pogon omogućavaju savladavanje i najizazovnijih terenskih zadataka. Ono što iznenađuje je i činjenica da se nevelikih 108 KS 2.5-litarskog turbodizelaša, koji ispunjava i Euro 4 norme o izduvnim gasovima, odlično nosi sa priličnom masom vozila od preko dvije tone. Iako je ogibljenje mekše podešeno, naginjanje karoserije nimalo ne utiče na stabilnost vozila, koja je odlična uzmemo li u obzir gabarite, te prilično prosto ogibljenje. Silaskom sa asfalta, Goa se pretvara u pravog terenca, a sve što je potrebno uraditi je prebaciti selektor pogona u mod 4H, dok se varijanti 4L stiče utisak da Gou teško šta može zaustaviti. Koliko je zaista u stanju pružiti pri terenskoj vožnji, najbolje pokazuje i prilazni ugao od 21, kao i odlazni od 38 stepeni.
 

Datum objave: 25/02/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook