Indijski proizvođač stigao je na naše tržište prije godinu dana preko preduzeća Šumooprema iz Banje Luke, koje je ujedno i generalni zastupnik Mahindre za BiH. Prvi susret za Goom imali smo sa multifunkcionalnim pick-upom, koji za razliku od klasičnog modela nudi veću kabinu dovoljnu za komforan prevoz za pet osoba, a drugi, nedavni sa terencem oznake GLX 2.5 CRDe. Iako dizajnerski ne spada u kategoriju modernih terenskih automobila, za Gou se ipak ne može reći da je retro primjerak. Pojedini detalji, poput maske hladnjaka upućuju na Mahindrinu vezu sa Jeepom, od kojeg je Goa, u doduše modifikovanom izdanju, naslijedila kompletnu noseću konstrukciju sa prednjim nezavisnim vješanjem i zadnjom krutom osovinom sa spiralnim oprugama (pick-up ima lisnate gibnjeve).
Kao i za pick-up model, za pogon terenca zadužen je robusni četverocilindrični 2.5-litarski CRDe dizelaš klasične konstrukcije. Naime, ovaj common-rail agregat ima dva ventila po cilindru i jednu bregastu osovinu u glavi. U kombinaciji sa turbopunjačem i hladnjakom vazduha razvija 108 KS pri 3800 o/min, dok je najveći obrtni moment od 250 Nm ostvariv od 1.800 o/min. Čak i pri bržoj vožnji bespućima, Goa GLX demonstrira da ni po čemu ne zaostaje za sličnom konkurencijom, a veliki broj njih sposobna je i potući do nogu. Rezultat je to odlične usklađenosti provjerenog ogibljenja, sposobnog pogona, te iznenađujuće iskoristivog agregata, koji se sa prosječnom potrošnjom od 9,8 litara pokazao i kao prilično ekonomičan. Mjerenje performansi je otkrilo još pozitivnosti Mahindrinog terenca, jer Goa GLX do 100 km/h stiže za solidnih 15,8 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 152 km/h. Da Goa spada u grupu čistokrvnih „old school“ terenaca pokazuju i njene vozne karakteristike.
Naime, sama konstrukcija krute šasije, klirens od 210 mm, te provjereni Borg Warnerov pogon omogućavaju savladavanje i najizazovnijih terenskih zadataka. Ono što iznenađuje je i činjenica da se nevelikih 108 KS 2.5-litarskog turbodizelaša, koji ispunjava i Euro 4 norme o izduvnim gasovima, odlično nosi sa priličnom masom vozila od preko dvije tone. Iako je ogibljenje mekše podešeno, naginjanje karoserije nimalo ne utiče na stabilnost vozila, koja je odlična uzmemo li u obzir gabarite, te prilično prosto ogibljenje. Silaskom sa asfalta, Goa se pretvara u pravog terenca, a sve što je potrebno uraditi je prebaciti selektor pogona u mod 4H, dok se varijanti 4L stiče utisak da Gou teško šta može zaustaviti. Koliko je zaista u stanju pružiti pri terenskoj vožnji, najbolje pokazuje i prilazni ugao od 21, kao i odlazni od 38 stepeni.