Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Toyota moduli gorivih ćelija u Daimler električnim autobusima

Toyota

Toyota moduli gorivih ćelija u Daimler električnim autobusima

Kombinacija baterije i gorive ćelije kao proširivača dometa eliminiše potrebu za međupunjenjima tokom vožnji...

Toyota će isporučivati svoje module gorivih ćelija (TFCM) za nove gradske, električne autobuse Daimler Bus Mercedes-Benz eCitaro Range Extender. Daimler Buses dio je Daimler Truck grupacije, a modul TFCM2-F-60 je druga generacija modula koji proizvodi snagu od 60 kW i može se lako integrisati u krov autobusa, zajedno s baterijom i spremnicima za vodonik. Glavna prednost Toyotine tehnologije gorivih ćelija je da se domet potpuno električnog autobusa može proširiti u gradskom saobraćaju na oko 400 km za solo autobus i do 350 km za zglobnu verziju autobusa.

 

 

 

 

TME inženjeri će podržati cjelokupni dizajn sistema i integraciju modula u kako bi se osigurala optimalna učinkovitost, snaga i vijek trajanja. Efikasnost jedinice i u zahtjevnim uslovima rada rezultira relativno niskom potrošnjom vodonika u odnosu na proizvodnju energije. S integrisanim pretvaračem napona, TFCM radi u rasponu napona od 450 do 700 volti i najefikasniji je na oko 30 kW. U skladu sa svojom vizijom dekarbonizovanog društva i inicijativom Beyond Zero, Toyota potiče primjenu svoje tehnologije vodonikovih gorivih ćelija i dalje od ličnih automobila, uključujući teške kamione, male kamione za dostavu, čamce i autobuse.

 

Kako bi ostvarila ovaj cilj, Toyota uspostavlja partnerstvo s nekoliko evropskih kompanija koje dijele istu viziju za budućnost mobilnosti. Objedinjavanje svih vrsta primjena vodonika oko jedinstvene infrastrukture podržaće razvoj sistema u kojima se mobilnost vodonika može i dalje proširiti.

Datum objave: 06/05/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook