Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Tri sportske strane Golfa
FOTO GALERIJA (12)

Volkswagen Golf GTI

Tri sportske strane Golfa

Svjetska premijera tri sportske verzije Golfa VIII planirana je za ovogodišnji Sajam automobila u Ženevi, kao velika senzacija, ali je zbog odlaganja istog održana u vidu online prezentacije...

Volkswagen je po prvi put predstavio GTI, GTD i GTE verzije svog najpopularnijeg kompakta daleko od očiju javnosti, koja je imala mogućnost da svoje ljubimce upozna isključivo preko oficijelnih fotografija i video materijala. No i ova nepopularna činjenica nije spriječila armiju obožavalaca Volkswagenovog sportskog programa da izraze veliko oduševljenje prema onom što im je njemački proizvođač ponudio. Krenimo redom: novi Golf VIII GTI za pogon koristi dobro poznati 2.0 TSI četverocilindarski benzinski motor sa turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem goriva koji u standardnoj verziji raspolaže sa 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta.

 

 

 

 

U standardnoj kombinaciji snažni benzinac je povezan sa šestostepenim ručnim mjenjačem, dok se kao opcija nudi sedmostepeni DSG automatik sa sedam brzina i dva kvačila. U svjetlu sve strožih ekoloških propisa Volkswagen je ponudio i veoma zanimljivo sportsko GTE izdanje Golfa VIII, koji za pogon koristi kombinaciju 1.4 TSI četverocilindarskog benzinca sa 150 KS i elektromotora sa 115 KS. U zajedništvu ove dvije pogonske jedinice mogu da isporuče ukupno 245 KS, uz najveći obrtni momenat od 400 Nm, koji je za 30 Nm bolji rezultat od onog kojeg nudi benzinski GTI. Potpuno električni domet povećan je na 60 kilometara, a do tog rezultata došlo se aerodinamičkim unapređenjima karoserije i povećanjem kapaciteta baterije za 50%, na 13 kWh. Podsjećamo da se GTE na struju može voziti do elektronski limitiranih 130 km/h. Uprkos sve težim ekološkim „okovima“, Volkswagen nije zaboravio ni ljubitelje sportskih dizelaša. Novi GTD pokreće poznati 2.0 TDI-litarski dizelaš koji je na smjeni između sedme i osme generacije Golfa značajno unaprijeđen u pogledu efikasnosti. Kako bi zadovoljio stroge ekološke propise spojen je sa dva serijski povezana SCR katalizatora. On razvija 200 KS i sposoban je svoj maksimum isporučiti pri veoma niskim brzinama. GTD standardno dolazi u kombinaciji sa sedmostepenim DSG automatikom sa dva kvačila. Dizajn sva tri modela je značajno dinamičniji u odnosu na ostatak Golfove gama, a najveći vizuelnu razliku prave po dva seta sa po pet LED dioda koje su integrisane u uglove sportskog branika sa velikim usisnikom vazduha na sredini. GTI pozadi ima dva odvojena okrugla izduvna otvora, GTD ima dva spojena na lijevoj strani, a GTD hromirane imitacije. Više detalja o cijenama biće poznato u drugom kvartalu 2020. godine kada se očekuje početak prodaje ovih modela.

 

 

 

Kao svojevrsni znak raspoznavanja na uskoj maski hladnjaka nalaze se različite boje: crvena za GTI, crna za GTD i plava za GTE. Osim sportskih sjedišta sa specifičnim bojama presvlaka u enterijeru, najviše pažnje privlači novi profilisani trokraki upravljač sa integrisanim oznakama modela u donjem kraku.

Datum objave: 27/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook