Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Tri svjetske premijere

Hyundai u Parizu

Tri svjetske premijere

Hyundai je imao tri svjetska premijere na pariškom sajmu automobila; novi i30 sa troja vrata je prvo vozilo proizvedeno s fokusom na europsko tržište, i20 potpuno novi učesnik spreman za reli, te ix35 sa gorivom ćelijom spreman za izlazak na tržište i privatne flote. Ova tri nova vozila prikazuju lojalnost brenda u pružanju visoko kvalitetnih inovacija u Europi sada, ali i u budućnosti.

Nova generacija i30 sa troja vrata jača samu pojavu Hyundai-a na europskom tržištu C segmenta, te doseže do  još šire  javnosti, zahvaljujući svome još dinamičnijem izgledu. Dizajniran i izrađen zajedno sa svojom braćom u Hyundaievom europskom tehničkom centru u Njemačkoj. Ovaj novajlija je prvo vozilo Hyundai-a  u C segmentu sa troja vrata  fokusirano na Europu. Promjene ovog modela vidljive su iz svakog ugla, uključujući nova prednja i zadnja svjetla za maglu, novi izgled  maske,  oštrih i ukošenih, agresivnih bočnih linija, te sportskiji izgled zadnjeg dijela. Važno je da ova verzija novog i30 sa troja vrata zadržava isti visoki nivo kvaliteta i opremljenosti, zajedno sa ekološkim i efikasnim motorima kao i u ostatku porodice nove generacije i30.I20 spreman za reli pokazuje i naglašava dinamičnost i snagu samog brenda. Kao i sa prethodnim reli takmičarskim vozilom  Accent-om, novi i20 kao reli  vozilo pokazuje da je opremljeno da odgovori rigoroznim zahtjevima FIA-e, te tako najavljuje skori povratak Hyundai-a u automoto sport.


Hyundai je pokazao i svoju obavezu i dužnost da radi  za ekološki čistu i održivu budućnost,
lansirajući ix35 sa gorivim ćelijama. Zahvaljujući vizualnom i tehnološkom napretku, te uključujući 24 kW  jakoj litijumskoj bateriji i 100 kW jakom gorivom štapu, ovo vozilo moći će preći 588 km. Hyundai počinje serijsku proizvodnju ovog vozila u decembru ove godine, a flotna isporuka može se očekivati početkom 2013. godine.Zamjenik Predsjednika i COO Hyundai Motor Europa, Alan Rushforth je rekao: » Sajam automobila u Parizu je glavni event u europskom automobilskom kalendaru, pa je Hyundai kao prikladno našao  da ima tri premijere vozila upravo na ovom sajmu. Svaka vozilo pojedinačno predstavlja važan elemenat Hyundai kao brenda, i zajedno predstavljaju Hyundai-evu povezanost sa Europom i njenim građanima-kako danas, tako i u budućnosti.«

 

Datum objave: 03/10/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook