Naslovna > Automobili > Audi > TT > TT u svom najboljem izdanju

Audi TT RS

TT u svom najboljem izdanju

Sa redizajniranom verzijom TT RS modela Audi je napravio minimalne vizuelne promjene, uključio LED svjetla u serijsku opremu i proširio mogućnosti multimedije. Vrhunski motor i pogon ostali su netaknuti...

Nakon tri godine Audi je odlučio da je pravo vrijeme za redizajn i osvježenje njegovog najjačeg kompaktnog sportskog kupea i roadstera iz kompaktne TT RS serije. Stilske promjene nisu velike i svedene su na redizajn prednjeg i zadnjeg branika, koji su zbog boljeg hlađenja dobili veće i protočnije otvore za dovod svježeg vazduha do motora. Na zadnji dio ugrađeno je novo, šire i snažnije profilisano spojlersko krilo, sa kojim je dodatno povećan pritisak na osovinu pri visokim brzinama. Dosadašnje svijetle detalje od mat aluminijuma sa kojima su isticani prednji i zadnji branik dopunili su trendovski mat-tamni, a u istom stilu ukrašena je i maska hladnjaka čiji osnovni oblik je ostao nepromijenjen. U standardnu opremu uključena su dosadašnja opciona glavna LED svjetla, dok su se na spisku opcija pojavila Matrix OLED zadnja svjetla. Kupcima su na raspolaganje stavljene i dvije nove boje Pulse Orange i Turbo Blue. Blago je promijenjena i grafika zadnjih LED svjetala, a tu su i novi dezeni alu naplataka.

 


Mada je TT svojevremeno bio jedan od prvih modela u Audijevoj gami u koji je ugrađena potpuno nova digitalna instrument tabla sa najsavremenijom multimedijom, njemački proizvođač je sa redizajnom napravio određena poboljšanja na ovom sistemu. U ponudu je uveden opcioni MMI Navigation Plus multimedijalni sistem opremljen sa glasovnim komandama posljednje generacije i bežičnim Wi-Fi sistemom koji omogućava jednostavno povezivanje pametnih mobilnih telefona i ostalih uređaja sa automobilom i internetom. Osim bežične, konekciju između pametnih uređaja i vozila moguće je ostvariti i preko klasične USB utičnice. Ljubiteljima dobrog zvuka trebala bi se svidjeti činjenica da je Audi među opcijama uz TT RS ponudio i vrhunski Bang & Olufsen audio sistem ukupne snage 680 vati. Sportski i veoma bogato uređena kabina osvježena je sa novim kožnim presvlakama sjedišta, dok su svi ostali detalji poput sportski profilisanog trokrakog upravljača sa izdvojenim okruglim Drive Select i Start/stop engine tasterima ostali isti.


Promjena nije bilo ni kada je riječ o pogonu, koji se i dalje zasniva na petocilindarskom 2.5-litarskom TFSI turbo benzincu sa 400 KS i 480 Nm, koji u stvarnosti prelijepo zvuči zahvaljujući Audijevom RS izduvnom sistemu. Raskošna snaga na podlogu se prenosi preko kombinacije quattro 4x4 pogona i sedmobrzinskog automatskog mjenjača sa duplim kvačilom, dok ručnog mjenjača nema ni na spisku opcija. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h TT RS modelu potrebno je svega 3,7 s, dok je njegova najveća brzina fabrički ograničena na 250 km/h. Po želji kupca brzinski limit može da se podigne na 280 km/h, a na spisku opcija se nalaze Magnetic Ride sistem oslanjanja sa samopodesivim aktivnim amortizerima, te snažne karbon keramičke kočnice. Zvanična prodaja novih Audi TT RS modela u Evropi počela je 7. februra. Za najpovoljniji kupe u Njemačkoj treba izdvojiti 67.700 eura, dok je početni Roadster skuplji i košta 70.500 eura. Prvi modeli kupcima će biti isporučeni na proljeće, a zainteresovani kupci već mogu „kaparisati” svoje TT RS modele.

Datum objave: 20/05/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook