Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > E klasa > Uživanje za sva čula
FOTO GALERIJA (65)

Vozili smo - Mercedes E Class Cabrio

Uživanje za sva čula

Sa novom E-klasom Cabrio svakodnevne brige i problemi se mnogo lakše podnose. Elegantan dizajn je melem za oči, luksuzni enterijer hrana za dušu, a snažni motori i sportsko vješanje adrenalin za srce…

Zahvaljujući Mercedesu, u najgorem naletu junskih vrućina koji je pogodio BiH i okruženje, obreli smo se u Švajcarskoj. Razlog su promotivne vožnje nove E-klase kabriolet, koju smo premijerno imali priliku vidjeti na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi. Vijugavi planinski putevi u podnožju Alpa, zagrnuti debelim slojem snijega i leda, živopisni seoski krajolici i kristalno plavo nebo stvarali su idealan ambijent za vožnju potpuno novog i veoma prestižnog Mercedesovog kabrioleta. U poređenju sa prethodnikom, novi model je dobio na dužini (+123 mm), širini (+74 mm) i međuosovinskom rastojanju (+113 mm), što je značajno doprinijelo prostranosti i udobnosti vozila, posebno na zadnjoj klupi. Vanjski dizajn je razrada na temu kupea, sa jasnom razlikom koja se ogleda u sklopivom akustičnom mekanom platnenom krovu dostupnom u četiri različite boje: tamnobraon, plavoj, crvenoj i crnoj nijansi.

 

 

Krov se rasklapa i sklapa za dvadesetak sekundi, a ta operacija se može obaviti i u vožnji, do brzine od 50 km/h. Sklapanjem krova u prtljažniku ostaje 310 litara slobodnog prostora. Kada je krov podignut, prtljažnik ima zapreminu od 385 litara, što je sasvim dovoljno za nekoliko kofera. Novi detalji u enterijeru vozila odišu izradom visokog kvaliteta. Oni, na primjer, uključuju otvore za ventilaciju sa novim turbinskim izgledom i nove boje u unutrašnjosti vozila, „jahta plavu“ i „ticijan crvenu“. Kabriolet ima sve pametne inovacije koje se mogu pronaći kod limuzina iz E-klase. One uključuju, na primjer, kokpit sa širokim ekranom, tastere osjetljive na dodir na volanu, sveobuhvatnu integraciju pametnog telefona, prošireni paket pomoći tokom vožnje, pilot za daljinsko parkiranje, Car-to-X komunikaciju, Air Body Control vješanje i Multibeam LED prednja svjetla. Dva opciona displeja visoke rezolucije od 12,3 inča (31,2 cm, rezolucije 1920 x 720) predstavljaju najistaknutiji element u unutrašnjosti vozila i spajaju se ispod zajedničkog stakla kako bi se dobio široki ekran, koji deluje kao da lebdi u vazduhu, ali se ipak neprimjetno uklapa između gornjeg i donjeg segmenta kokpita. Vozač može da izabere između tri različita stila virtuelnih instrumenta: Classic, Sport i Progressive. Materijali visokog kvaliteta i savremene boje zajedno daju sportski, moderan luksuz. Atraktivni detalji u jahta plavoj boji, u kombinaciji sa makijato bež bojom, daju kabrioletu ekskluzivan izgled koji podsjeća na jahtu. Opcionalni detalji uključuju kožu koja odbija toplotu u pet boja. Kupci mogu da biraju i između različitih opcija za dotjerivanje, uključujući dva načina završne obrade drveta u visokom sjaju. Na spisku visoko tehnoloških dostignuća su i pametni sistem brisača/perača nazvan Magic Vision Control koji sa funkcijom promjene postiže optimalne efekte čišćenja bez viška vode (koja blokira vid) i prilagođen je potrebama podignutog krova. Kabriolet se može opremiti i sa Aircap električnim sistemom zaštite od udara vjetra i Airscarf sistemom grijanja u predjelu vrata – za veću udobnost tokom vožnje sa spuštenim krovom. Sve nabrojano vrijedi i košta pa Mercedes za najpovoljniji model nove E-klase E200 Cabrio na evropskom tržištu traži 54.228 eura, što je s obzirom na sve ono što nudi ovaj ekskluzivni automobil više nego opravdano.

 

Po prvi put, kabriolet E-klase je dostupan sa 4Matic pogonom na sva četiri točka. Vješanje je 15 milimetara niže nego kod limuzine, te dodatno naglašava luksuzni sportski karakter kabrioleta E-klase. Automobil ima sportski izražen karakter, koji se zahvaljujući Dynamic Select sistemu elektronske kontrole u kombinaciji sa sistemom Air Body Control može dodatno prilagođavati prema pet zadatih režima rada: Comfort, Eco, Sport, Sport + i Individual. Pogonsku gamu čine tri benzinca i dva dizelaša. Osnovni benzinac je E200, odnosno dvolitarski turbo motor sa 184 KS. Iznad njega je E300, pogonjen jačom verzijom istog motora sa 245 KS. Vrh ponude predstavlja E400, sa 3.0 V6 bi-turbom i 333 KS. Ljubiteljima dizelaša se nude 220d i 350d opcije. Prvog pogoni novi dvolitarski motor sa 194 KS, a drugog snažni V6 trolitraš sa 258 KS. Svi motori se kombinuju sa 9G-Tronic automatikom sa devet brzina. 

Datum objave: 05/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook