Naslovna > Vijesti > Već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power IQS 2019

Kia

Već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power IQS 2019

Vlasnici Kija doživjeli najmanje kvarova u prvih 90 dana od kupovine od svih neluksuznih brendova u SAD-u…

Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu, što je bilo dovoljno za 1. mjesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mjesto među svim brendovima

Petu godinu zaredom Kia je postala neluksuzni proizvođač automobila koji je u istraživanju J.D. Power IQS 2019 o početnom zadovoljstvu kupaca ostvario najbolji rezultat. S evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dva boda popravila prošlogodišnji rezultat.

Sportageve pobjede u nizu
Pobjede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao cjelina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mjesta ove godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobjednik prestižnog istraživanja J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Njemačkoj*), u kojoj vozači detaljno ocjenjuju svoje vlasničko iskustvo o vozilu koje voze više od dvije godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti njemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji omjer između kvaliteta i cijene.

Četiri modela Kia su među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova
Za Kijin dugogodišnji uspjeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend s najviše pobjednika.

Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobjednici u svojim razredima
Pored toga Kia je imala 4 pobjednika po razredima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).
“Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom iskustvu,” rekao je Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors America. “S četiri pobjednika u svojim razredima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svojem razredu – Kia utjelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvijek na prvom mjestu.”
 

Datum objave: 26/08/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook