Naslovna > Automobili > Opel > Insignia > Vectra odlazi, Insignia dolazi!
FOTO GALERIJA (11)

Predstavljamo – Opel Insignia

Vectra odlazi, Insignia dolazi!

Nakon dvadeset godina Vectra odlazi u zasluženu penziju, a mijenja je mlađa, atraktivnija i tehnološki ubjedljivija Insignia, od koje Opel očekuje da ga vrati u vrh srednje klase

Punih dvadeset godina ljubitelji Opelovih limuzina srednje klase družili su se sa sada već legendarnom Vectrom, koja nakon tri generacije i 5,5 miliona prodatih primjeraka odlazi u zasluženu penziju, otvarajući prostor novoj GM-ovoj nadi - Opel Insigniji. Za dvije decenije Opelova limuzina preživjela je brojne uspone i padove, uspješno se nosila sa brojnom konkurencijom, da bi danas izgubila korak uglavnom zbog nedorečenog dizajna i manjka prestiža. Snažna amerikanizacija i nametanje kockastog izgleda udaljili su Vectru iz vrha srednje klase, zbog čega se četvrta generacija morala odreći slavnog imena i krenuti ispočetka.

 

 

 

Ime Insignia za Opel se vezuje još od 2003. godine, kada je predstavljen istoimeni koncept atraktivne petovratne limuzine, čije konture su donekle imale uticaja i na serijski model. Ipak, pravo lice nove uzdanice proizvođača iz Rüsselsheima moglo se naslutiti tek 2007, nakon predstavljanja GTC-a, atraktivnog sportskog koncepta, koji je dobio veliku podršku automobilske javnosti. Dizajnerski Insignia u Opelovu limuzinsku gamu donosi prijeko potreban val svježine, praveći veliki odmak od dosadašnjeg izrazito konzervativnog dizajna, približavajući se neuporedivo dinamičnijem i prestižnijem izgledu.

 

 

Ozbiljnost novog modela naglašavaju i raskošne dimenzije, tačnije dužina od čitavih 483 cm (Vectra 461 cm, Mondeo 477 cm, C-Klasa 458 cm, Passat 476 cm), po kojoj se Insignia izdvaja kao neprikosnoveno najveći model u klasi. U prilog ovoj tvrdnji ide i širina od 186 cm te visina od 143 cm. U skladu s povećanjem dimenzija treba očekivati i roskošnu ponudu prostora, kako u kabini tako i u prtljažniku, koji će se, kao i do sada, kapacitetom razlikovati zavisno od toga da li se radi o četverovratnom i petovratnom modelu. O eventuealnom modelu, koji bi trebao zamijeniti polukaravanski Signum, još uvijek nema nikakvih informacija, pa bi ovaj Opelov model veoma lako mogao otići u penziju bez nasljednika.

 

 

Pregršt iznenađenja Insignia donosi i u unutrašnjosti, koja se kao i vanjština snažno oslanja na atraktivna rješenja predstavljena u konceptnom GTC-u. Sportsko crveno osvjetljenje instrumenata, novi multifunkcionalni trokraki upravljač, te snažan središnji stub sa novima rasporedom prekidača i pokazivača, kakvi do sada nisu viđeni u nijednom Opelu, garantuju inovativnost i ekskuluzivnost. Skupocjeni i kvalitetni materijali poput najkvalitetnije kože, drvenih umetaka i imitacija aluminijuma, te visok nivo završne obrade trebali bi zadovoljiti najprobirljivije, ali i privući nove kupce kojima su Opelove limuzine do sada bile nezanimljive i konzervativne. Pečat velike promjene biće savremena tehnologija na čelu sa aktivnim vješanjem,  mehanotroničkim FlexRide sistemom njegovog podešavanja (Sport, Normal, Winter), 4x4 pogonom, koji će u najjačim modelima dolaziti sa automatskom raspodjelom snage između osovina, te najnovijom generacijom zakretnih prednjih svjetala (AFL), prilagodljivih konfiguraciji puta i datim uslovima. Iz Opela najavljuju i svojevrsno iznenađenje, LED diode u kratkim svjetlima rješenje, koje bi se posebno trebalo svidjeti mlađim kupcima, ali i niz drugih inovacija sa kojima će biti naglašen novi, mnogo opušteniji karakter njihove limuzine srednje klase.

 

AGREGATI
Opel je za novu Insigniu u početku namijenio pogonsku paletu od sedam savremenih motora raspona snage od 110 do 280 KS. Početni od četiri benzinca u ponudi biće 1.6-litarski Twinport (115 KS), dok će najjači Otto biti V6 turbo agregat sa 280 KS. Boje dizelaša braniće dvolitarski CDTI agegat sa tri nivoa snage od početnih 110 do maksimalnih 160 KS, a najavljena je EcoFlex verzija Insignie. Svi agregati ispunjavaće stroge Euro 5 norme o emisiji izduvnih gasova. 

 

 

Opel Insignia nastavlja putem kojim je prije dvadeset godina krenula Vectra, ali sa novim imenom, novim dizajnom i novim tehnologijama, pokazujući veliku odlučnost GM da se u srednjoj klasi vremenom nametne kao proizvođač brendiranih automobila, koji će stati rame uz rame sa liderima klase Mercedesom, Audijem, BMW-om... Domaćim kupcima nova Insignia biće na raspolaganju u prvim mjesecima sljedeće godine, kada počinje njena zvanična prodaja. 

Datum objave: 02/06/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook