Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Velika uzdanica u Evropi
FOTO GALERIJA (14)

Hyundai i30

Velika uzdanica u Evropi

Nova Hyundaijeva „tridesetka“ u kompaktnu klasu donosi pregršt zanimljivih aduta, koji su već dostupni evropskim kupcima...

Korejski Hyundai je objavio sve tehničke podatke i specifikacije vezane za treću generaciju njegovog kompaktnog modela i30, te istovremeno počeo njegovu prodaju na evropskom tržištu. Podsjećamo da je nova „tridesetka“ predstavljena u septembru prošle godine i da je prvi susret sa potencijalnim kupcima imala u okviru sajma automobila u Parizu. Novi i30 je u potpunosti dizajniran u Hyundaijevom evropskom razvojnom centru, u njemačkom Rüsselsheimu. Kao i prethodne dvije generacije, proizvodi se u Nošovicama, u Češkoj. Hyundai je potvrdio da je na evropskom tlu od 2008. godine prodao više od 800.000 jedinica „tridesetke“. Jedan dio dinamičkih testiranja novi model je prošao na stazi Nürburgring, kako bi bio optimalno prilagođen dinamičkim zahtjevima evropskih kupaca, prema čijem ukusu je stilizovan i njegov novi dizajn. U Hyundaiju ističu da je i30, pored Tucsona njihov najznačajniji evropski model. Veliki dizajnerski zaokret u odnosu na veoma uspješnog prethodnika opravdan je željom da se kupcima ponudi nešto potpuno novo i uzbudljivije.

 

 

 

U Hyundaiju ističu da su željeli da novi i30 bude moderan, savremen, ali i da ostane praktičan i pristupačan automobil. Karakter modernog opravdan je svježim dizajnom, dok se njegova savremenost prvenstveno ogleda u prostranom i komfornom enterijeru, koji je obogaćen sa najnovijim multimedijalnim dostignućima u svijetu automobila. U prvi plan je stavljen novi osam inčni na dodir osjetljivi ekran, koji je izdvojen na sredini instrument panela i objedinjuje navigaciju, audio i sisteme komunikacije. Praktičnost nove „tridesetke“ se ogleda u prostranoj i komfornoj kabini sa mnoštvom pretinaca. Tu je i prtljažnik kapaciteta 395 litara, koji se zapreminom uklapa u prosjek klase. Savremeni karakter automobila profilisan je i pomoću inteligentnih sigurnosnih sistema koji sada pružaju mogućnost autonomnog kočenja u slučaju opasnosti. Tu su i aktivni tempomat, ali i sistemi za nadzor pravca u saobraćajnoj traci, za detekciju vozila u „mrtvom uglu“ i pomoć pri parkiranju. Hyundai i30 ima i sistem za kontrolu svjetlosnog snopa, ali i sistem za prepoznavanje vozačevog umora. Najpovoljniji model na evropskom tržištu košta 17.150 eura, dok bi kod nas trebao biti nešto povoljniji.

 

MOTORI
Za pogon je zadužena gama savremenih, malih benzinaca i dizelaša. Benzinsku gamu otvara 1.4 atmosferski benzinac sa 100 KS dobro poznat iz prethodnog modela. S njim Hyundai pokušava zadržati karakter pristupačnog modela namijenjenog širokim narodnim masama, koje traže pouzdan i za održavanje povoljan pogon. Tu su i savremeni 1.0 T-GDI turbo trocilindraš sa 120 KS, te veći i jači 1.4 T-GDI sa 140 KS. Dizelska gama se bazira na 1.6 CRDi „mašini“ u verzijama sa 95, 110 i 136 KS. Osim ručnog šestostepenog mjenjača u ponudi je i sedmostepeni DCT automatik sa dva kvačila.
 

Datum objave: 15/02/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook