Početkom 20. stoljeća Renault se kao jedan od rijetkih proizvođača nametnuo na tržištu prerađenih vozila koja su služila u razne svrhe, od malog dostavnog kombija do vatrogasnog vozila, te se u periodu između dva Svjetska rata proslavio na neprohodnim afričkim pustinjama sa specijalnim vozilima. Poslije Drugog svjetskog rata krenula je prava ekspanzija furgona nosivosti oko jedne tone, koji su pomogli ekonomski oporavak ratom razrušene Evrope u kojem je Renault odigrao ključnu ulogu. Mali biznisi su doživaljavali renesansu i trebali su pravog partnera, a upravo je Renault među prvima ponudio paletu različitih ''nadogradnji'' na postojećoj gami vozila.
Renault je 1909. godine napravio pionirski posao ponudivši kategoriju putničkog bus i minibus vozila za prevoz putnika, radnika i učenika, a kasnije je taj program proširen na specijalizirana vozila za policiju. Napredak Renaulta u ovom segmentu kroz period duži od 100 godina dosegao je zvjezdane uspjehe, s obzirom da je ponuda vozila poput Trafica i Mastera premašila VIP status kada su u pitanju modularnost, komfor i oprema, kako za privatne tako za poslovne korisnike.
Širokoj paleti LKV vozila, Renault je još 1950. godine pridružio pick-up model Colorale i ujedno najavio razvoj SUV vozila. No, šlag na istoriju izrade LKV vozila, Renault je stavio pokretanjem profi odjela Renault Pro+ gdje je samo nebo granica kada su u pitanju prerade i nadogradnje za profesionalne korisnike, te uspješnim priključenjem električnih vozila u LKV diviziju s kojom je Renault je apsolutni lider na evropskom tržištu dominirajući sa modelima kao što su: Twizzy Cargo, ZOE Societe, Kangoo Z.E. i Master Z.E.
Danas, kada Renault Grupa, proizvodi LKV vozila na tri kontinenta, posjeduje inžinjerski centar u Francuskoj, ima razvijenu mrežu od 650 Renault Pro+ centara u 41-oj zemlji svijeta, Grupa kao tržišni lider očekivano namjerava podići prodaju LKV vozila za novih 40% u okviru starteškog projekta ''Drive the future''. Naime, plan grupe Renault-Nissan-Mitsubishi je okončati projekat sa prodajom od 2,5 miliona vozila, duplirajući prodaju električnih LKV modela.