Ulazeći pod kapu BMW-a, tehnička naprednost i veliko iskustvo u gradnji off-road i drumskih motocikala dobili su jednu sasvim novu dimenziju, koja je rezultovala konstantnim rastom prodaje u posljednje dvije godine. Novi street bike modeli Husqvarna TR650 Terra i Strada možda na najbolji način otkrivaju šta je ova multinacionalna alijansa sada spremna da ponudi tržištu.
Sa novim TR650 Strada i TR650 Terra modelima Husqvarna motocikli nastavlja svoju ofanzivu, koja je započela 2011. godine s uspješnim lansiranjem drumskih modela nove generacije. Istovremeno, novim TR650 Strada i Terra modelima Husqvarna proširuje svoj program izuzetno okretnih, dinamičnih jednocilindričnih motocikala.
Žilavi dvojac
Žilava građa i muški, dinamičan, dizajn daje novim Husqvarna TR650 modelima progresivan, robustan i energičan izgled, bez obzira na to da li se odlučili za Terra verziju za laku off-road vožnju ili Strada namijenjenu zabavnoj vožnji na asfaltu. U pogledu tehnologije motora, TR650 Strada i TR650 Terra oslonjeni su i testirani na temelju BMW-ovog modela G650 GS. Međutim, tečnošću hlađeni jednocilindrični agregat sa dvije bregaste osovine i 652 ccm radne zapremine detaljno je izmijenjen i njegove performanse su znatno poboljšane za upotrebu u novim Husqvarna modelima. Žilavi jednocilindraš u Husqvarninim modelima pri 7.250 o/min razvija 58 KS, dok je maksimalni obrtni moment od 60 Nm raspoloživ pri 5.750 o/min, dok je za pojedina tržišta ponuđena i slabija verzija sa 48 KS i 54 Nm obrtnog momenta.
Velike modifikacije
Jednocilindrični agregat je modifikovan širokim rasponom zahvata s ciljem postizanja u prvom redu maksimalnih performansi. Osim uobičajenih poboljšanja, najviše zahvata pretrpjeli su elektronski sistem ubrizgavanja goriva i bregaste osovine, a povećan je i omjer kompresije zbog modifikovane geometrije klipa i glave motora s ciljem postizanja spontanijeg odgovora na zavrtanje ručice gasa, te veće snage i pouzdanosti pri visokim obrtajima. Istovremeno, svojim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, uključujući dva zadnja prigušivača i zatvorene petlje trostaznog katalitičkog konvertora, agregat ne pruža samo puno snage u svakodnevnoj vožnji, već se ističe i izuzetno niskom potrošnjom goriva, te ekološkom kompatibilnošću.
Što se tiče prenosa, odabrana je pestostepena transmisija, koja u Strada opciji još više naglašava impresivne performanse motora na otvorenom putu, dok je u Terra opciji tokom terenske vožnje zadužena za isticanje krivulje obrtnog momenta i spontane reakcije na korišćenje ručice gasa.
Mala masa
Da bi se postigle agilne vozne osobine, potrebna je i adekvatna šasija, u slučaju oba modela temeljena na tubularnom čeličnom okviru, upside-down prednjoj teleskopskoj viljušci promjera štapova 46 mm i zadnjem dual-swing arm vješanju izrađenom od petougaonih čeličnih cijevi u sprezi sa centralno smještenim amortizerom. Strada opcija prepoznatljiva je i po točkovima od aluminijuma, dok se na Terri nalaze tradicionalni sa žbicama, koji se obično koriste na off-road motociklima.
Osim velikodušnog hoda suspenzije od 190 mm, udobnost, ali i sigurnost u vožnji poboljšana je i ABS sistemom sa mogućnošću deaktiviranja u posebnim situacijama, koji standardno dolazi u verziji Strada, dok se za Terru nudi kao opcija. Sve je na kraju začinjeno malom masom od 166 kilograma za opciju Terra, odnosno dva kilograma više u varijanti Strada.
Oba Husqvarnina noviteta proizvode se u Italiji, a što je prilično iznenađujuće, prodaju se po prilično primamljivim cijenama. Na zapadnom tržištu oba modela koštaju po 6.690 eura, što je izuzetno primamljiva svota, uzmemo li u obzir dokazani kvalitet Husqvarna motocikala, te puno zabave koju mogu pružiti.
TRADICIJA
Najstariji moto-proizvođač
Husqvarna ima tradiciju dugu više od 100 godina...
Iako skandinavskih korijena, Husqvarna je danas stacionirana u gradiću Cassinetta di Biandronno u sjevernoj italijanskoj pokrajini Varese. Husqvarna ima tradiciju proizvodnje motocikala dugu više od 100 godina, što je u motoindustriji ističe kao najstarijeg moto-proizvođača na svijetu s neprekinutom proizvodnom evolucijom od osnivanja do danas. U deset decenija dugoj istoriji Husqvarna motocikli postigli su izvanredan uspjeh u međunarodnim off-road trkama, osvojivši ukupno 82 naslova različitih svjetskih šampionata.