Nakon što je AMG GT kupe model sa tvrdim krovom predstavio u standardnom izdanju, a zatim postepeno i u jačim S, C i R verzijama, Mercedes isti princip počinje da primjenjuje i na Roadsteru.Podsjećamo da je AMG GT Roadster premijerno predstavljen još 2017. godine u standardnoj verziji sa 476 KS. Nedugo zatim na tržište stiže znatno snažniji C model sa 557 KS, da bi za nastupajuće ljeto Mercedes pripremio nešto blažu S verziju sa 522 KS. Njemački proizvođač u opisu novog modela ističe da je riječ o još jednom članu njihove game superautomobila „visokih performansi“. On donosi kombinaciju veoma lagane i ultračvrste aluminijumske šasije i karoserije, koje su zajedno teške nešto više od 200 kilograma, te predstavljaju bitan preduslov za postizanje vrhunske dinamike u vožnji. Tu su i već nadaleko čuveni AMG-ov 4.0-litarski turbo benzinski motor, zatim sedmostepeni Speedshift DCT 7G automatski mjenjač sa dva kvačila, zadnji diferencijal sa elektronskim zaključavanjem, te sportsko „Ride-Control“ vješanje sa dvostrukim poprečnim aluminijumskim ramenima na obje osovine.
Prednja osovina se oslanja na 19-inčne točkove dimenzija 265/35, a zadnja na 20-inčne u dimenziji 295/30. Za zaustavljanje su zaduženi karbon keramički diskovi promjera 390 mm na prednjoj i 360 na zadnjoj osovini. Kočiona kliješta su obojena u žutu boju, dok je kočioni sistem 17 kg lakši od onog koji se ugrađuje u standardni Roadster. Dizajnerski je S bliži standardnom nego C modelu, koji ima drugačiji dizajn zadnjeg branika. Sve ostalo je manje-više isto i svodi se na stilske sitnice, jer Mercedes nije želio praviti veliku vizuelnu razliku između ovih modela. Isti princip je primijenjen u enterijeru, koji za dva putnika nudi spoj vrhunskog luksuza i jedinstvenih sportskih detalja.Srce pogona je već spomenuti 4.0 bi-turbo V8 benzinac, koji je za potrebe S modela podešen na 522 KS i 670 Nm obrtnog momenta. Osnovne promjene su napravljene turbopunjačima povećanjem pritiska prednabijanja, što je omogućilo da se dobije novi kompresioni omjer i poboljša izgaranje. Zbog veće snage mjenjač je „zaštićen“ sa novim dvomasenim zamjacem, a modifikovan je i rashladni sistem kako bi se snažniji motor bolje rashladio. Određene izmjene je pretrpio i izduvni sistem kako bi se poboljšala njegova protočnost usljed povećanja snage za 46 „konja“ u odnosu na standardni model. Podsjećamo da osnovna verzija Roadstera raspolaže sa 476, a trenutno najjača C sa 557 KS. Model S zahvaljujući 522 KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi i može da ostvari brzinski maksimum od 308 km/h, što je dovoljno za vrhunsko uživanje u vožnji. Roadster S je već sada moguće naručiti po početnoj cijeni od 148.756 eura, a prve isporuke kupcima se očekuju već početkom ljeta.
Tehničke karakteristike |
Roadster |
Roadster S |
Roadster C |
Motor/cilindri |
4.0-litarski V8 Biturbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem goriva |
||
Zapremina (ccm³) |
3982 |
||
Snaga (KS pri o/min. ) |
476 / 6.000 |
522 / 6.250 |
557 / 5.750 |
Obrtni momenat (Nm pri o/min.) |
630 / 1.600 – 5.000 |
670 / 1.900 – 5.000 |
680 / 1.900 – 5.500 |
Ubrzanje 0-100 km/h (sekunde) |
4,0 |
3,8 |
3,7 |
Maksimalna brzina (km/h) |
302 |
308 |
316 |
Tobias Moers, predsjednik Mercedes-AMG GmbH je izavio:
„Sa S verzijom Roadstera AMG GT porodica je dobila novog sportski orijentisanog člana koji nudi kombinaciju uzorne dinamike i istinskog uživanja u vožnji bez krova, te puno svjetla, svježeg vazduha i nevjerovatnih zvukova, koje proizvode AMG motor i izduvni sistem. Ovo je još jedna alternativa za sve ljubitelje našeg Roadstera, koji žele veću snagu, ali ne u obliku sportske brutalnosti C modela, već u nešto blažem izdanju koje im upravo nudi S verzija“.