Naslovna > Automobili > Peugeot > 3008 > Značajna unapređenja unutrašnjosti i opreme

Peugeot 3008

Značajna unapređenja unutrašnjosti i opreme

Peugeot 3008 je pretrpio mid-age dizajnersko osvježenje, koje su u vizuelnom i mehaničkom smislu relativno male, ali zato su nadogradnje unutrašnjosti i opreme dosta značajne...

Upečatljiv i prepoznatljiv dizajn karoserije modela 3008 je uglavnom nepromijenjen, ali tu je naova prednja maska bez okvira, redizajnirane prednje svjetlosne grupe LED tehnologije čak i na početnim verzijama i nove LED zadnje svjetlosne grupe koje ističu širinu poklopca prtljažnika. Sada je dostupno i nekoliko novih boja karoserije – Celebes Blue i Vertigo Blue, ako i novi Black Pack koji donosi tamni finiš na desetak dijelova automobila zajedno sa aluminijumskim naplacima od 19 inča. Novi naplaci će se nuditi u vrhunskim GT i GT pack verzijama.

 

 

 

Unapređenja u kabini su dosta značajnija, jer tu je sada 12,3-inčna potpuno digitalna instrument tabla koja dobija novi displej sa boljim kontrastom koji ga čini jasnijim i lakšim za čitanje. Centralni infotaiment sistem od 10 inča posjeduje bolju definiciju i oštrinu od prethodnika. Ispod njega se nalazi sedam prekidača u obliku „klavirskih tipki“ koje omogućavanju direktan pristup funkcijama. Tu su sada dvije USB utičnice zajedno sa bežičnim punjačem pametnih telefona. U zavisnosti od nivoa opreme, ostala unapređenja uključuju Nappa kožnu presvlaku u nekoliko boja, postavu od Alcantare, unutrašnji retrovizor bez okvira i izgled u obliku tamnog drvenog finiša.

 

 

 

Peugeot 3008 se i dalje bazira na EMP2 platformi PSA Grupe koja podržava plug-in hibridnu tehnologiju, ali ne i potpuno električne pogonske sklopove. Kao takva, i ova unapređena verzija raspolaže sa istim rasponom pogonskih sklopova kao i prethodna, uključujući i dva hibridna modela koji su predstavljeni početkom ove godine.

 

Hybrid4 kombinuje 1,6-litarski PureTech agregat od 200 KS sa dva elektromotora koji zajedno isporučuju 300 KS. Peugeot tvrdi da će Hybrid4 imati emisiju CO2 od samo 29g/km, a imaće i autonomiju od 60 kilometara. Hibrid sa pogonom na jednu osovinu ima jedan elektromotor i ukupnu jačinu od 225 KS i omogućava autonomiju u čisto električnom modu od 55 kilometara. Pored hibridnih pogona tu su i 1,2-litarski benzinski trocilindraš PureTech od 130 KS, 1,6-litarski benzinski četvorocilindraš od 180 KS i 1,5-litarski dizelaš od 130 KS. Standardna transmisija u najvećem dijelu ponude je osmostepena automatska, a ulazna benzinska verzija je dostupna sa njim ili opcionalno sa šestostepenim manuelnim mjenjačem.

 

 

Novi 3008 će se nastaviti proizvoditi u Peugeutovom pogonu u francuskom gradu Sochauxu, a prve isporuke kupcima se očekuju početkom naredne godine.

Datum objave: 01/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook