Focus nove generacije će biti nešto duži i oko 50 kg lakši od prethodnog modela i prostog u kabini bi trebao biti veći. Izgled karoserije ne bi trebeo pretrpiti neke velike izmjene u odnosu na prethodnika, ali će prednje i zadnje svjetlosne grupe, rešetka hladnjaka i branici biti redizajnirani. Takođe se mogu očekivati promjene u dizajnu enterijera sa boljom zvučnom izolacijim, novi infotaiment sistem i bogatiji paketi dodatne opreme. Prema informacijama novi model Focusa je baziran na istoj platformi kao i njegov prethodnik, ali uz detaljno prerađeni ovjes, kočioni i sistem upravljanja. Novi Focus će biti ponuđen kupcima pogonjen trocilindričnim jednolitarskim benzinskim EcoBoost turbo agregatom, četvorocilindričnim 1,5-litarskim benzinskim agregatom, kao i dizelskim agregatima zapremine 1,5 i dvije litre. Ponuđeni agregati će biti upareni sa petostepenim i šestostepenim manuelnim i automatskim mjenjačem sa duplim kvačilom.U skorijoj budućnosti moguće je očekivati i hibridnu verziju pogona. Po ranijim informacijama novi model Focusa će biti dostupan na tržištu u hečbek i karavanskoj varijanti, kao i Active Crossover verziji. Vrhunac ponude ovog model a će predstavljati verzija RS jačine oko 400 KS, a u ponudi se može i očekivati luksuzni paket opreme Vignale. Izlazak na tržište verzije RS će se morati sačekati još neko vrijeme, mada bi ST verzija mogla biti predstavljena na jesen ove godine u Parizu. ST verzija bi prema očekivanjima trebala imati snagu od 275 KS. Prodaja novog Focusa na tržištu bi trebala početi najkasnije početkom naredne godine, a zvanična premijera je zakazana za 10. april ove godine.