Naslovna > Automobili > BMW > Serija 5 > Zvanično predstavljanje M5 Competition
FOTO GALERIJA (29)

BMW M5 Competition 2019

Zvanično predstavljanje M5 Competition

BMW M5 Competition nije nikakva tajna, jer su informacije i fotografije ovog modela nedavno procurile u javnost , ali sada se pokazalo da sve te informacije nisu bile potpuno tačne…

Jačina ovog modela nije 625 KS, kako je ranije navedeno, ali to ne znači da performanse ovog automobila nisu vrhunske. M5 Competition je prava “zvijer” na cesti, u koju je ugrađena BMW M performansna strategija. Zbog velike popularnosti Competition paketa na tržištu, gotovo 40 procenata svjetske prodaje prethodne generacije M5 je bila opremljena ovim performansnim paketom opreme. Predstavljeni model M5 za 2019 godinu, pridružuje se Competition liniji modela zajedno sa M4 coupe, M4 kabrioletom i M3 sedan.  M5 Competition pogoni 4,4-litarski V8 agregat iz regularne M5 serije, povećan na 617 KS (a ne na 625 kako je prethodno najavljeno) što je za 17 KS jače od standardnog modela. Obrtni moment ostaje nepromijenjen i iznosi 750 Nm pri rasponu od 1800 do 5800 obrtaja u minuti.  Ubrzanje od nule do 100 km/h postiže za 3,1 sekundu, prema BMW-ovim podacima, dok brzinu od 200km/h dostiže za 10,8 sekundi  što je za 0,3 sekunde brže od standardnog modela M5. Maksimalna brzina M5 Competition opremljenog sa M Driver paketom  iznosi 304 km/h. M5 Competition je opremljen pogonom na sva četiri točka, preko MxDrive sistema koji je prikazan na prošlogodišnjem modelu M5, a snagu prenosi preko osmostepenog M Steptronic mjenjača dizajniranog da izdrži povećanu snagu agregata i koji posjeduje manuelni mod mijenjanja brzina pomoču ručica na upravljaču.

 

 

 

Transmisija omogućava tri moda vožnje – Efficient, Sport i Ultra-High Performance, koje se aktiviraju uz pomoć Drivelogic prekidača. Hladnjak transmisionog ulja je dio standardne opreme. Potpuno varijabilni sistem prenosa snage između prednje i zadnje osovine dok BMW Active M Differential posjeduje mogućnost raspodjele snage između točkova na zadnjoj osovini omogućava najbolje moguće performanse u vožnji.  Takođe moguća je opcija prebacivanja pogona samo na zadnju osovinu. M5 Competition posjeduje opciju prebacivanja jačine zvuka izduvnog sistema pomoću M Sound Control prekidača. Cijevi izduvnog sistema su presvučene crnom hromiranom nijansom. Detalji u sjajnoj crnoj boji se nalaze gotovo svuda, na kvakama vrata i okvirima retrovizora, branicima, zadnjem spojleru i M5 logou na poklopcu prtljažnika. Crnom bojom su istaknuti okviri prozora i B stub. U unutrašnjosti kabine nalaze se sigurnosni pojasevi u čuvenoj BMW M kombinaciji boja, a natpisi M5 Competition se nalaze na instrument tabli, dok su patosnice ukrašene M5 logom. Na ovom modelu se nalaze jedinstveni 20-to inčni naplatci. Suspenzija, koja uključuje i M verziju BMW Variable Damper Control sistem sa tri opcije – Comfort, Sport i Sport Plus, omoćava niži klirens za sedam milimetara nego na standardnom M5. BMW je redizajnirao montažu za anti-roll bar, čineći opruge na prednjoj i zadnjoj za 10 posto čvršćim nego na standardnom modelu M5. Iza 20-to inčnih naplataka kriju se M Compound kočiona kliješta sa šest klipova. M karbon-keramičke kočnice su opcionalne. BMW M5 Competition 2019 se neće u skorije vreme naći na tržištu, što Mercedes-AMG E65 S trenutno ostavlja bez dostojnog rivala. Proizvodnja ovog modela počinje u julu ove godine, a početna cijena bi trebala iznositi oko 93,500 eura.
 

Datum objave: 09/05/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook