Naslovna > Automobili > Škoda > Enyaq > Zvanično predstavljen češki električni SUV

Škoda Enyaq

Zvanično predstavljen češki električni SUV

Prvi Škodin električni automobil je ugledao svjetlost dana a na evropsko tržište stiže početkom iduće godine...

Škoda Enyaq je SUV dugačak 4.648 mm, što je otprilike 50 mm kraće od Škodinog vodećeg modela u tom segmentu Kodiaq. Međuosovinski razmak Enyaqa iznosi 2.765 mm, što je samo 26 mm kraće od Kodiaqa, i pokazuje kako su Škodini inžinjeri smanjili prednji ovjes kako bi se oslobodio dodatni prostor u kabini. Iako je Enyaq na tržište lansiran kao „čisti“ SUV, u fazi izrade je i varijanta coupe oblika. Ovaj model dolazi sa nekim zanimljivim dodacima kao što je pozadinsko LED osvjetljenje prednje maske (standardni dio opreme u najbogatijim varijantama), a u ponudi će se naći i osam različitih tipova naplataka od 19 do 21 inča.

 

 

 

Enyaq će na evropsko tržište biti lansiran u dvije varijante: iV 60 i iV 80. Varijanta iV 60 je opremljena baterijom od 62 kW i motorom od 179 KS koji prenosi snagu na zadnju osovinu. Sprint od nule do 100 km/h dostiže za 8,7 sekundi. Prema tvrdnjama proizvođača ovaj model može preći oko 420 kilometara sa jednim punjenjem. Snažnija varijanta iV 80 je opremljena baterijom od 82 kW i većim motorom od 204 KS postavljenom na zadnjem dijelu vozila. Ubrzanje od nule do 100 km/h dostiže za 8,5 sekundi i može preći oko 510 kilometara sa jednim punjenjem.

 

 

 

 

Škoda je potvrdila informaciju kako će se u bliskoj budućnosti naći u ponudi i varijanta sa pogonom na sva četiri točka pod oznakom 80x. Ova varijanta će raspolagati sa 265 KS i autonomijom od oko 460 kilometara. Ovo neće biti najsnažnija varijanta električnog SUV-ja jer je u planu izrada modela vRS koji će raspolagati sa dva motora ukupne jačine 306 KS. Ova performansna varijanta će omogućavati sprint od nule do „stotke“ za 6,2 sekunde. Ove snažnije varijante Škodel Enyaq se mogu očekivati na proljeće 2021. godine.

 

Enyaq će se standardno isporučivati sa punjačem od 50 kW, što znači da će se Škoda fokusirati na korisnike koji pune bateriju kod kuće. Opcionalno su dostupna i brža punjenja od 100 kW za slabiju i 125 kW za snažniju varijantu baterije. Prema Škodi, između šest i osam sati je potrebno da se baterija napuni kućnim punjačem od 7 kW.

 

 

 

U kabini dominira 13-inčni infotaiment sistem, navodno najveći u bilo kojem od modela baziranih na MEB platformi. U centralnoj konzoli se nalazi mali digitalni instrument klaster. Škoda koristi dvije osnovne tehničke specifikacije kao osnovu za Enyaqove nivoe opreme. iV 60 dobija 13-inčni infotaiment sistem, ambijentalnu rasvjetu kabine, zadnje parking senzore, klima uređaj i multifonkcionalni upravljač presvučen kožom. Ulazni nivo opreme kabine se naziva Loft i uključuje mješavinu odloga sjedišta od platna i umjetne kože, kao i akcenata od brušenog aluminijuma. U međuvremenu, iV 80 dodaje na sve navedeno grijanje na upravljaču, prednje parking senzore i zadnju kameru. Takođe se isporučuje sa Loft opremom kabine kao standardom. Obje varijante vozila su dostupne sa dva druga nivoa opreme kabine pod nazivom Lounge i Suite.

 

Cijene modela i nivoa opreme će varirati u zavisnosti od tržišta i zemalja u kojima se prodaje.

Datum objave: 02/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook