Naslovna > Vijesti > 400.000 PRIMJERAK LIMUZINE DS 3 PROIZVEDEN JE U POISSYJU

Citroen

400.000 PRIMJERAK LIMUZINE DS 3 PROIZVEDEN JE U POISSYJU

Vozilo DS 3, prvi model iz serije DS u prodaji, donosi kupcima nove zapovijedi, a istovremeno u potpunosti mijenja proizvodni proces.

Naime, DS 3 je od lansiranja dalje dostupan sa bogatom paletom mogućnosti za individualizaciju koja uključuje "dvobojne" izvedbe (boja karoserije se razlikuje od boje krova) i po mjeri izrađena vozila s jedinstvenom kombinacijom boja i dekorativnih dodataka. Takva ponuda predstavljala je nov izazov za tvorničku proizvodnju, jer smo individualizaciju izgleda uključili u sam proces proizvodnje. Izazov je nesumnjivo bio uspješno realiziran budući da je prije nekolika tjedana iz proizvodne linije pogona u Poissyju stigla 400.000 limuzina DS 3 s oznakom "Origine France Garantie". Dakle, u spomenutoj tvornici u Francuskoj do danas proizvedeno je već 400.000 limuzina, od toga čak 85 % u dvobojnoj kombinaciji i mnogobrojne ograničene serije (od početka prodaje više od 20). S obzirom da je već od lansiranja modela dalje dostupno 12 dekoracija za krov, u radionici koja je specijalizirana za ugradnju dekoracija za krov imaju uvijek pune ruke posla. Za ručnu ugradnju dekorativnih naljepnica za krov utroše dva radnika u prosjeku 20 minuta.

… I PREDATA VLASNICI U SALONU DS WORLD PARIS
400.000. limuzina DS 3 danas je obradovala svoju vlasnicu Marine Laurent, koja se odlučila da njeno vozilo DS 3 Sport Chic iz 2011. godine zamijeni vozilom DS 3 Performance Black Spécial. Odlučila se za najdinamičniju izvedbu modela DS 3 sa 208 konjskih snaga i za jednog od najprepoznatljivijih izgleda; karoserija u mat crnoj boji, umetci od karbonskih vlakana na bočnim ukrasnim letvicama, garnitura dekorativnih dodataka na bočnim stranicama, krov u svjetlećoj boji Gold i sportska unutrašnjost (armaturna tabla i podnožje ručice mjenjača u svjetlećoj boji Gold, školjkasta sjedala...). Gospođa Laurent je svoje novo vozilo preuzela prije nekoliko dana, a ključeve joj je osobno izručio direktor salona DS World Paris, Julien Faux. Tom prilikom je rekla: "Novi DS 3 je odmah osvojio moje srce! Usprkos tome da već pripadam vozačima DS, moje novo vozilo je zbog svog bezvremenskog karaktera neodoljivo privlačno. Uz njegovu paletu mogućnosti za individualizaciju izgleda imam osjećaj da ni dva neće biti ista. Izvedba koju sam odabrala još više se ističe od svih ostalih. Moji prijatelji kažu da je kombinacija matirane i zlatne boje veoma smjela." A zatim je još dodala: "Model se od mog prvog vozila DS 3 značajno promijenio, pogotovu na prednjem dijelu, a također i u pogledu opreme koja je znatno bogatija. Sviđa mi se da imam osjećaj kao da je u pitanju potpuno novi model!"

PREDNOSTI VOZILA DS 3 PREMA MIŠLJENJU KLIJENATA
Vlasnici modela DS 3 opisuju svoje vozilo sličnim riječima: "ikona", "jedinstven proizvod", "DS 3 je preokrenuo automobilske zapovijedi"… "Sviđa mi se da je auto nalik meni, da je jedinstven." (Elodie, 39 godina); "Zbog spojlera izgleda zaista takmičarski," (Franck, 46 godina); "Obožavam svog DS 3 i sve puteve pređem zajedno s njim: odmor, posao, kupovine,…" (Julie, 45 godina).
Ankete koje je marka provela među klijentima u Evropi* pokazale su da se za DS 3 odlučuju kako žene (55 % kupaca) tako i muškarci i da ima čak 43 % kupaca u svom domaćinstvu dva automobila. 73 % kupaca kaže da DS 3 izgleda kao "sportsko vozilo", a 62 % kupcima je "vožnja s njim zabavna", dok ga 54 % kupaca opisuje kao "elegantno" vozilo. Glavni razlog za kupovinu vozila DS 3 je nesumnjivo njegov stilski dizajn i to u 61 % slučajevima. Kada je u pitanju iskustvo u vožnji, klijenti često ispostavljaju njegove glavne prednosti, među kojima su udobnost, bogata oprema i kvaliteta.

Sada kada je DS 3 dostigao broj 400.000 proizvedenih primjeraka, nastojat će i dalje još dugo osvajati srca kupaca!

* Istraživanje je provedeno od 2011. do 2015. unutar grupacije skupine G10 u Evropi za kupce novih vozila DS 3 i DS 3 Cabrio. Broj učesnika u istraživanju: 6000 anketiranih

 

Datum objave: 12/12/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook