Naslovna > Automobili > Land Rover > Defender > Tehnička poboljšanja i duža lista opreme

Land Rover Defender

Tehnička poboljšanja i duža lista opreme

Pojavile su se nove specijalne verzije – a jedan primjer je Defender 110 Sedona Edition, obojen u posebnu crvenu boju Sedona, koja je ranije bila ekskluzivna za produženi Defender 130...

Iako se često govori o novom Defenderu, ovaj model zapravo nije tako nov – premijeru je imao još 2019. godine, iako planirana restilizacija još nije izvršena. Međutim, Land Rover redovno uvodi manje nadogradnje, a sada je stigao još jedan paket poboljšanja u sklopu kojih je pomalo neočekivano uvedeno i nekoliko tehničkih inovacija istovremeno. Dizel D300 zamijenjen je novom verzijom D350. Kao što naziv sugeriše, snaga rednog šestocilindarskog turbodizela Ingenium 3.0 povećana je sa 300 na 350 KS, a obrtni moment sa 650 na 700 Nm. Za popularni Defender 110 sa petoro vrata, ovo smanjenje ubrzanja do 100 km/h sa 7,0 na 6,4 sekunde. Slabije šestocilindarske verzije D200 i D250, sa odgovarajućim nivoima snage, i dalje su u ponudi.

 

 

 


Hibridni Defender P400e degradiran je u P300e, a iako tehnologija ostaje ista, kombinacija benzinskog turbo-četvorocilindarskog motora od 2,0 litra i elektromotora više ne daje 404 KS i 640 Nm, već samo 300 KS i 625 Nm. To je rezultiralo povećanjem vremena ubrzanja do 100 km/h sa 5,6 na 7,6 sekundi. Treba napomenuti da je hibridna opcija dostupna samo za Defender 110, a kraća 90 i duža verzija 130 ne podržavaju ovu vrstu pogona. Još jedna promjena se odnosi na izbacivanje benzinskog šestocilindričnog motora Ingenium iz verzije P400 (400 KS, 525 Nm) koja je bila prilično neočekivana, a ubacivanje "prigušene" verzije V8 agregata od 5,0 litara sa kompresorom, koja proizvodi 425 KS i 550 Nm u novoj verziji P425. Sa ovim motorom, Defender 110 postao je brži, ubrzavajući do 100 km/h za 5,8 sekundi umjesto prethodnih 6,1 sekundi. U isto vrijeme, u asortimanu ostaje i najskuplji Defender P525, sa benzinskim V8 motorom koji razvija 525 KS i 625 Nm obrtnog momenta.

 


Pojavile su se nove specijalne verzije – a jedan primjer je Defender 110 Sedona Edition, obojen u posebnu crvenu boju Sedona, koja je ranije bila ekskluzivna za produženi Defender 130. Ovaj model ima nekoliko jedinstvenih karakteristika, uključujući stilizovanu mapu topografije Arizone na haubi, bočnu kutiju za skladištenje u boji karoserije i prošireni crni paket ukrasa. Oprema nije ništa manje impresivna, zasnovana na bogatom paketu X-Dynamic HSE, sa unutrašnjim detaljima od crne kože Windsor ili luksuzne tkanine, a ista sedišta, koja dolaze kao dio novog paketa Signature Interior 3, mogu se pohvaliti sa četrnaest različitih načina podešavanja, memorijom položaja, funkcijom masaže, grijanjem, ventilacijom i poboljšanim naslonima za glavu.

 


Duga verzija Defender 130 sada je dostupna sa opcionalnim foteljama umjesto klupe u drugom redu. Ovaj raspored omogućava da terenac postane sedmosjed (sa formulom sjedenja 2+2+3). Sjedišta su opremljena grijanjem i ventilacijom, a razmak između njih omogućava dovoljno prostora za prolaz putnika do trećeg reda sjedišta. Još jedna novost je da Defender sada nudi fabrički postavljenu mat zaštitnu foliju. Ažurirani modeli za 2025. godinu već su dostupni za naručivanje u Velikoj Britaniji, gdje su objavljeni cjenovnici koji sadrže sve izmjene i nove modifikacije. Cijena za Defender 90 sa troja vrata počinje od 58.000 funti, za Defender 110 sa petoro vrata od 60.000 funti, a za produženi Defender 130 od 82.000 funti. Uskoro će asortiman biti proširen vrhunskom verzijom Defender Octa, koja će dobiti BMW-ov V8 turbo motor.

Datum objave: 10/05/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook