Naslovna > Automobili > Volvo > XC90 > 75% prodaje u korist SUV segmenta?

Volvo Cars

75% prodaje u korist SUV segmenta?

Šef Volvoa izjavio je da će čak 75% prodatih vozila činiti SUV automobili, a iako se radi samo o planovima, švedski brend je gotovo već dostigao ovaj cilj...

Taman kada se pomisli da Volvo u svojoj liniji ima dovoljno vozila da popuni SUV ponudu, u švedskom proizvođaču najavljuju, iako nezvanično, planove koji obuhvataju lansiranje još najmanje dva SUV-a. To zapravo i ne čudi s obzirom na to da Volvo procjenjuje da će oko tri četvrtine svjetske prodaje u budućnosti činiti upravo SUV-ovi. I dok 75-postotni udio u SUV-ovima zvuči mnogo, Volvo je gotovo tu i danas. Tokom prvih 11 mjeseci ove godine, crossoveri su predstavljali 71% globalne prodaje brenda, dok je godinu ranije taj broj iznosio 63%.

 

 


Još u oktobru su kružile glasine da Volvo planira da lansira mali potpuno električni crossover. Kasnije su kružile priče i o mogućem potpuno novom, najprestižnijem modelu, koji bi se pozicionirao iznad XC90 modela i vjerovatno nosio oznaku XC100. Ipak, manji i pristupačniji električni crossover biće na prvom mjestu, a koristiće platformu koju je Volvo razvio u saradnji sa Geelyjem. Kada će debitovati crossover sa nultom emisijom još uvijek nije moguće reći, ali to sigurno neće biti tokom narednih šest mjeseci. Kraj 2021. godine zvuči kao realniji period za Volvovog debitanta, koji će biti praćen sljedećom generacijom XC90 modela.

Datum objave: 08/12/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook