Naslovna > Vijesti > Alain Visser novi vođa odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima

Volvo

Alain Visser novi vođa odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima

Alain Visser, koji se Volvu pridružio 2012. godine, rad na novoj poziciji započinje 1. jula 2013. godine, a dosad je bio potpredsjednik odjela za prodaju i marketing...

Doug Speck, dosadašnji stariji potpredsjednik odjela za marketing, prodaju i brigu o kupcima odlučio je napustiti Volvo, kako bi karijeru nastavio u SAD-u, a na njegovu funkciju sada stupa Alain Visser, koji će ujedno postati i član Volvo izvršnog menadžment tima.

 

Alain Visser, koji se Volvu pridružio 2012. godine, rad na novoj poziciji započinje 1. jula 2013. godine, a dosad je bio potpredsjednik odjela za prodaju i marketing.

 

„Sretan sam što mogu poželjeti dobrodošlicu Alainu Wisseru u izvršni menadžment naše kompanije. Alain je već pokrenuo proces pozitivnih promjena, kada je u pitanju organizacija prodaje“ - kaže Håkan Samuelsson, predsjednik kompanije Volvo Cars.

 

U trećem kvartalu 2012. godine, Doug Speck je preuzeo direktnu operativnu odgovornost za osiguranje brenda, prodaje i brige o kupcima na tržištu Kine. U tom je poslu, Speck ostvario sjajne rezultate i osigurao pozitivan trend, zbog čega će do kraja ove godine zadržati savjetodavnu ulogu.

 

„Doug Speck je u Volvu imao izuzetno važnu karijeru, te je u trenutku ulaska u naš izvršni menadžment 2011. godine bio izuzetno cijenjen u kompaniji Volvo Cars North America. Od samog dolaska u centralu Volva, igrao je integralnu ulogu u razvoju organizacije marketinga, prodaje i brige o kupcima, te jačanju nove strategije brenda.“ - zaključuje Håkan Samuelsson.

 

Datum objave: 28/05/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook