Naslovna > Teme > Alfa Romeo želi postati premium brand u SAD

Alfa Romeo

Alfa Romeo želi postati premium brand u SAD

Alfa Romeo otkriva ambiciozne planove vezane za tržište SAD-a koje je među najinteresantnijim na svijetu.

Poslije predstavljanja modela Stelvio i konačnog ulaska u proizvodnju dugo očekivane Giulie, Alfa Romeo ima snažan nastup. Do sada se kupcima u SAD-u nudio samo model 4C koji je namijenjen užem krugu specifičnih kupaca pa kao takav nije interesantan širem krugu ljudi. Analiza je pokazala da se čak 40% američkih kupaca odlučuje za neko vozilo iz SUV kategorije a kako baš tamo spada tek otkriveni Stelvio velike tržišne ambicije čine se kao opravdane. 

 


U decembru mjesecu prošle godine Alfa Romeo je kupcima SAD-a isporučila 100 modela Giulia Quadrifoglio dok će se do kraja ovog mjeseca dostaviti još 1.000 primjeraka istog modela. To je svakako ohrabrujući pokazatelj. Za nadati se je da će američki kupci i dalje pokazivati ovakav interes za novije Alfa Romeo modele. 

Datum objave: 16/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook