Naslovna > Automobili > Volkswagen > Up > Alternativa benzinu
FOTO GALERIJA (10)

Volkswagen e-UP

Alternativa benzinu

Osim provjerenih 1.0 atmosferskih i TSI benzinskih motora koji pokrivaju raspon od 60 do 90 KS, Volkswagen redizajnirani Up nudi i sa trendovskom električnom izdanju sa 62 kW elektromotorom…

 

Dizajn električnog Up-a za 2020. godinu nije se značajno promijenio u odnosu na redizajn iz 2016. godine, a jedan dio osvježenja ogleda se i u nekim novim karoserijskim bojama. Prednji branik je blago modernizovan, a stilizovana LED svjetla u karakterističnom C obliku su sada nešto kraća. Povećane su nelakirane površine sa saćastim otvorima za dovod svježeg vazduha do rashladnog sistema. Blago je modifikovana i grafika prednjih svjetala, a moderniji dizajn je dobila i maska hladnjaka na kojoj se sada nalazi novi stilizovani Volkswagenov logotip. S bočnih strana automobil je ostao u potpunosti isti, sa karakterističnim e-up oznakama na prednjim vratima. Modernija grafika krasi i zadnja LED svjetla, a tu su i novi logotip, te stilizovana krovna antena. 

 

 

Novi pogonski sklop čini kombinacija 62 kW elektromotora, koji je zajedno sa jednobrzinskim mjenjačem ugrađen na prednjoj osovini i novih 32,3 kWh baterija. Podsjećamo da je do sada e-UP imao slabiju 18,7 kWh bateriju koja mu je omogućava 100 kilometara manju autonomiju. Osim značajnog produžavanja dometa nova baterija je omogućila i promjenu režima punjenja, sa puno kraćim intervalima za dostizanje optimalnog kapaciteta. Tako je za njeno punjenje na 7,2 kW punjaču do 80% kapaciteta sada potrebno oko četiti sata. Isti nivo kapaciteta baterije moguće je postići za samo sat vremena, ali na jednosmjernom 40 kW punjaču. Uprkos popriličnoj masi od 1.235 kilometara električni UP sposoban je da ponudi uzorne performanse. Za ubrzanje od 0 do 50 km/h koje je i najbitnije u gradskim sredinama u kojima će e-UP i provesti većinu svog radnog vijeka potrebno je samo 3,9 sekundi. Do 100 km/h najmanji Volkswagen pogonjen strujom ubrzaće za 11,9 sekundi, dok je najveća brzina zbog kontrolisane potrošnje električne energije elektronski ograničena na 130 km/h. Jedna od najznačajnijih novosti koje dolaze sa modernizovanim električnim UP-om osim produženog dometa je činjenica da je on uprkos brojnim poboljšanjima povoljniji 1.600 eura od prethodnika. Podsjećamo da cijena ulaznog modela u Njemačkoj sada iznosi 21.975 eura, a sa subvencijama koje ova država daje za električne automobile ona se smanjuje na 18.000 eura.

 

 

PRIMARNA JE PRAKTIČNOST

Najveća novost u kabini je bogatija standardna oprema. Među interesantnije novine spada i mogućnost upravljanja sistemom punjenja preko nove aplikacije za pametne telefone, koji će se kao i do sada moći fiksirati na nosač iznad audio sistema. Instrument tabla ima manje-više standardan dizajn sa specifičnim detaljima za električne automobile, kakav je pokazivač režima trenutnog rada regenerativnog punjača i slično. Trokraki multifunkcionalni upravljač isti je kao u standardnim Volkswagenovim modelima, a tu je i stilizovana ručica jednostepenog automatskog mjenjača koja se standardno koristi za DSG.

 

 

 

 

Datum objave: 14/03/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook